Maybelline Colorama 145

Maybelline Colorama 145

Днес ще ви покажа поредния лак, който си купих наскоро (признавам, че вече стават ужасно много и се понатрупаха непробвани, може би е време да понамаля скоростта). Въпреки че лятото още не ни е напуснало, в последно време вече ме влекат тъмните есенни и зимни цветове. Затова и като застанах пред новата гама на Colorama, залепнах най-напред на този прекрасен тъмночервен цвят, който със сигурност ще бъде сред фаворитите ми през предстоящия есенно-зимен сезон.

Самият цвят трудно се описва - дълбоко червено със златисто-червен шимър, придаващ лек ръждив оттенък на слънчева светлина. Покрива идеално на два пласта и се нанася изключително лесно, благодарение на новата плоска четка. Това, което ме изуми, беше трайността - както се вижда на последните снимки, на пет дни изглеждаше точно толкова добре, колкото и на един, ако не броим изтритите връхчета. Когато го свалих, все още нямаше забелени ъгълчета. Определено ще разгледам предлаганите цветове за още попадения, качеството на серията е повече от задоволително.

Повече снимки вижте по-нататък в публикацията. :)









Коментари

  1. Много подходящ цвят за есента наистина! Доста ми харесва :)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен е! И аз ще се огледам за него.

    ОтговорИзтриване
  3. Внушавам ли си или леееко в преливките напомня на Шоуто на ОПИ?
    Много хубав цвят и много ти отива на тена.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви <3
    Вдович, Шоуто не съм го виждала наживо, но гледам доста момичета са взели Колорамата, дано някоя направи сравнение :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много ми харесва цвета (цветовете)! И аз понатрупах няколко лака, а се лакирам на поне пет дни и няма как да ги изразходвам, но този може и да ме подмами, какъвтно е красив!

    ОтговорИзтриване
  6. Цвета в действителност е доста по-тъмен от това което виждам, поне от моят монитор.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Възможно е.. Сравнението с маникюра ли е или с шишето? На снимките се вижда, че има голяма разлика в нюансите между двете - на нокти повече розовее, докато в шишето е тъмночервено със златисти отблясъци. Освен това при мен е на два доста тънки слоя - при по-плътни цветът разбира се ще е по-наситен. По принцип сравнявам снимките с реалния цвят на ръцете ми, но при различни настройки на монитора е силно вероятно да има разминавания, това няма как да го изконтролирам.. :(

      Изтриване
  7. Разбира се, че е така. Благодаря ти за нещата, които показваш и изказваш мнение. Чета ти блога за да се ориентирам за доста неща.Продължавай в същият дух. Успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се и ти благодаря за подкрепата! Надявам се и за в бъдеще да съм полезна :)

      Изтриване
  8. И този е потресаващ. Да не говорим колко са ти ПЕРФЕКТНИ ноктите! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Поли ^^ Наживо далеч не са перфектни, но няма да скрия, че и на мен ми харесва как излизат на снимки :))

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!