Flormar Ombre Style



Напоследък си накупих доста лакчета, които по една или друга причина още ми стоят непробвани. През уикенда ме прихванаха лудите и, след като първият ми опит да се напечатам пропадна с гръм и трясък (дори не снимах, за да не се изкушавам да направя провала публично достояние), реших да се намажа с пет от неносените досега Флормарчета. Макар да не си пасват особено, маникюрът се получи интересен, пък и видях въпросните лакове в действие. Все пак едва ли ще изляза навън в този вид, но си струва да ви покажа цветовете.

Номерата от палеца и по часовниковата стрелка са: 436 (металиково сиво от пролетно-лятната колекция), 399 (графитено сиво от обикновената серия), 398 (мастилено синьо от обикновената серия), 441 (тюркоазено от пролетно-лятната колекция) и 435 (тъмнозелено от пролетно-лятната колекция). Още снимки и допълнителна информация - по-нататък в публикацията. :)




Лаковете от обикновената серия покриват добре и на един пласт (аз сложих два по навик), имат си така любимия ми напоследък фин шимър и се нанасят равномерно, макар че четките им са твърде тънки за вкуса ми. Пролетно-летните имат нужда от два слоя, за да покрият добре, и са с перлен завършек, поради което стоят леко на линии.

Flormar 436

Flormar 399
Flormar 398

Flormar 441
Flormar 435














Надявам се малкият ми експеримент да ви е харесал. До скоро! :)

Коментари

  1. Еййй, страхотно се е получило! А този зеленият е невероятен :) Трябва да се потърси!
    Но определено ми даваш идея аз какво да направя с всички нови лакове, които съм напазарила :D

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!