Kleancolor Chunky Holo Black

Kleancolor Chunky Holo Black
върху черна база
Kleancolor Chunky Holo Black
върху червена база

Напоследък си наложих известен запор на козметичните покупки, поради което и останах с доста ограничен набор от продукти, които мога да ви показвам. Започнала съм няколко различни публикации, но за жалост музата ми си е взела почивка и е духнала нанякъде.. Днес обаче съм ви подготвила нещо красиво и по-различно, макар и отново в лаковата тематика - а именно глитъра Kleancolor Chunky Holo Black.

Лакът представлява гъста прозрачна база с различни по размер хексагончета, които много красиво менят цвета си на различна светлина - жълто, зелено, оранж и червено се преливат и святкат много красиво при всяко движение. Изключително ефектен и привличащ погледите, както можете да се досетите. :) Тъй като обичайно го нанасям върху основа и два пласта лак, съхненето е доста бавно, дори и с бързосъхнещ топ (любимият ми Poshe). За съжаление, колкото и да го харесвам, нямам възможност да го слагам често, тъй като има изключително силна и неприятна за мен миризма, която аз лично усещам през целия ден (факт е, че носът ми е свръхчувствителен и бягам от силни миризми във всяко отношение) и в края на деня нямам търпение да се прибера и да го сваля..

Наскоро се сдобих с него благодарение на друга блогърка, която живее в Щатите и съответно има достъп до марката, която не се предлага на нашия пазар. Умишлено отлагах да ви го покажа, тъй като исках да го снимам върху различни основни цветове. Интересно е, че с черна база по-ярко се открояват зелените нюанси, докато с червена изпъкват жълто-оранжевите. Аз лично повече харесвам червения вариант. А вие? Ако ви е трудно да прецените от две снимки, още много можете да намерите по-нататък в публикацията. Приятно разглеждане! :)













Коментари

  1. Ужасно много ми харесва. За първи път чувам за тази марка обаче, от къде се сдобиваш с лаковете им?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От Щатите е, размених тукашно лакче за тамошно :) Действително е супер ефектен <3 Имат и няколко други, Red-Hot например силно ми е влязъл под кожата, но много се колебая дали да го поръчам заради миризмата..

      Изтриване
  2. Много е хубав! И двата варианта са красиви, но с черна база е изключително ефектно!

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен на черна основа повече ми харесва. Много хубав лак! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Присъединявам се, супер е с черната основа! :)))) Влюбих се направо! I want iiiiiittttt <3

    ОтговорИзтриване
  5. Все едно са два различни ефекта, и двата са си красиви сами по себе си :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотен лак :) със страхотен ефект върху различните основи

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!