Catherine Arley 946

Catherine Arley 946

Забележка: тази публикация беше пусната за първи път през ноември 2011, но тези дни направих нови снимки на лака, които са доста по-впечатляващи от оригиналната. Топ лакът е Poshe. Промени в текста няма.

Докато се наканя да си допиша впечатленията от продуктите на E.L.F, които си поръчах в последните два-три месеца, реших да споделя един разкошен лак, с който се сдобих тези дни.

За този сезон червените лакове са ми слабост и при пет различни налични нюанса все ми се струва, че са ми малко и издирвам нови и нови (тук трябва да отбележа, че цялата ми "колекция" не наброява повече от двайсетина отбрани лакчета).

Затова и не се поколебах да грабна поредното червено, буквално запленена от нюанса и частиците му.




Цветът на лака е наситено червен, какъвто досега не успявах да намеря - един розовее, друг е с винен оттенък, трети отива към кафяво, а този е точно онова истинско червено, което отдавна ми се искаше да имам.


Частиците му са в червено и ръждиво, сравнително ситни и много бляскави. Стоят като част от лака, сякаш са "поръсени" между слоевете, а не изпъкват на повърхността му, което му придава чудесен, типично коледен завършек и носи със себе си присъщото за сезона настроение.












А кои са вашите любими червени нюанси?



Коментари

  1. Лаковете на Catherine Arley са ми любими. Още утре ще се сдобия с 946. Червените нюанси са ми фаворити през зимата. Любимото ми червено е na RIMMEL 325 HOT GOSSIP

    ОтговорИзтриване
  2. Нали :) Още не мога да му се нарадвам - пети ден му е, а само 2-3 връхчета са леко начоплени ^^

    ОтговорИзтриване
  3. Тъкмо в момента съм с него,наистина е супер!

    ОтговорИзтриване
  4. Този цвят и на мен ми е любим за коледното време :)

    ОтговорИзтриване
  5. Цвета наистина е супер, обачеее трайността е ужас! Още на вторият ден връхчетет са забелени. Ако при вас не е така, моля споделете.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За съжаление доста бързо почва да се бели и при мен - на втория ден все някой нокът е леко цъфнал. Последния път като го слагах, на третия ден бях коригирала поне 4-5 пъти връхчета, ъгълчета и т.н., плюс втори слой топ лак. Но заради ефекта тези дреболии се преживяват :))

      Изтриване
    2. В добавка ми беше боядисал ноктите доста неприятно.. Но съм сигурна, че пак ще го сложа :)

      Изтриване
  6. Толкова хубаво... На секундата ставам да си изтрия стария лак, хем е вече на 3 дни и се е поолющил, хем такаааа ме вдъхнови за ново червено лакиране за утре!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че толкова те е впечатлил, надявам се да видя и твоето червено вдъхновение в блога ти :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!