BIODERMA Sensibio H2O (или животоспасяващата операция на последната ми бутилка мицеларна вода)


Много е изговорено и изписано за качествата на мицеларните води и в частност на тази на Биодерма, затова днес няма да ви говоря в детайли за тях. В края на публикацията ще добавя линкове с повече информация за в случай, че все още не сте запознати с този прекрасен продукт. Вместо това ще ви покажа в снимки как спасих чисто новата си бутилка от изгубване на ценната течност.

Все пак, преди това ето с две думи личните ми впечатления - това е един прекрасен дегримьор,  на практика най-добрият, който съм си купувала до момента. Използвам я ежедневно вече близо година и няма грим, който да й се е противопоставил. Същевременно е нежна към чувствителната кожа около очите, а и за самите очи, и дори да не сложа крем след почистването, не чувствам кожата си опъната или раздразнена.

Както вече казах, тази публикация няма да ви даде повече информация за самите мицеларни води, ако не броим препратките най-долу. За сметка на това ще ви предупреди как да не изпаднете в моята ситуация и, ако случайно все пак се окажете така злощастни, как да се измъкнете с минимални загуби. А каква всъщност е сутуацията? Ами.. Спукано дъно на чисто новата бутилка. 


Отдавна заглеждам бутилката с помпичка, виждаше ми се прекрасна идея да не се налага да ползвам и двете си ръце и да обръщам цялото шише, за да си напоя тампончето за сваляне на грим. Това обаче не се оказа особено удачен за мен избор и по-скоро не ми хареса липсата на контрол върху количеството, което излиза. За съжаление открих и един скрит капан в тези бутилки, който щракна, когато един ден я грабнах за капачката и я понесох към другата стая. Въпросният капан се състои в това, че подвижното капаче не е хванато по никакъв начин за помпата и съответно за самата бутилка. Както се вижда на снимките, то просто е пъхнато в едно жлебче и се изважда без никакво усилие.


В резултат бутилката с половин литър течност тупна от около метър височина на плочките и твърдото дъно съвсем логично се спука. Веднага я обърнах по капак (добре, че помпата е плоска и можеше да си стои в този вариант неограничено дълго време) и се заослушвах за идеи за прехвърляне на водата в старата бутилка, която незнайно защо още си стоеше неизхвърлена. Понеже мен самата никак ме няма в измислянето дори на такива простички решения, допитах се до любимите си съфорумки и една от тях веднага ми даде правилната идея - да я прехвърля с помощта на голяма спринцовка и игла.


Може би тук е моментът да спомена, че бутилките на Биодерма са с неотваряеми капачки (тези с помпата се отвиват, но обикновените - не), т.е. не можеш да си отливаш и доливаш в тях по свое усмотрение, а са (поне на теория) за еднократна употреба.. Тъй като отворът на бутилката е доста мъничък, дори с миниатюрна фунийка преливането е практически невъзможно. Затова бързичко се разходих до аптеката и се сдобих с най-голямата спринцовка (60 мл) и две игли на обща стойност под 70 стотинки.


Тъй като ми се искаше да избегна всякакво замърсяване на водата, реших да я прехвърлям директно от едната бутилка в другата, без да преливам в отделен съд. Най-напред опитах да изтеглям течност с иглата директно през пукнатината, но ставаше кошмарно бавно. Едва напълнила около 15 мл, вече мислех за алтернативи, но поради липса на такива, накрая хванах една ножичка и внимателно, за да не излея от течността, изрязах цялото дъно. След това беше вече само въпрос на постоянство - пълня спринцовката, слагам иглата, изпразвам съдържанието в другата бутилка, махам иглата и отначало. В резултат си имам съвсем пълна (и, надявам се, непокътната като качество) мицеларна вода, която с удоволствие ще си ползвам в следващите месеци.


Ето видеото на Лиса Елдрич, от което за първи път ме впечатлиха свойствата на мицеларната вода. В първата част можете да видите колко лесно и щадящо за зоната около очите е премахването дори на силен сценичен грим.


А това са обещаните публикации за свойствата на мицеларната вода:

Мицеларна вода - що е то? (в блога на Resident Konté)
Bioderma Sensibio H2O (в блога на Ели - MaquiLab)
Oriflame Diamond Cellular Micellar Solution (в блога на Ели - MaquiLab)
Любимият ми дегримьор: Bioderma Sensibio H2O (в блога на Ида - Ida's Beauty Blog)
Що е то мицеларна вода и за какво служи? (в блога на Womanberry)
Мицералната вода на Bioderma или по-точно казано, най-добрият продукт за 2011 (в блога на MyBoxofBeauty)
Мицеларната вода - тайната на перфектното почистване (в списание ROUGE)

Надявам се, че сте се забавлявали с премеждията ми и сте намерили полезна информация в споделените връзки. Ще се радвам да прочета и за вашия опит с този тип почистващи средства.

До скоро! :)

Коментари

  1. Браво за успешната операция! Аз си купих тази страхотна мицеларна вода (100 мл) едва преди седмица и от едно ползване останах силно впечатлена. Ще пътувам през почивните дни и я взимам с мен, край с отделните дегримьори за очи и лице :) Като се завърна и изхабя остатъците от тях ще взема и голяма биодерма. След публикацията ти обаче сериозно се замислям дали да е с помпа...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен ми беше голям зор да си взема с помпа, но от първите 2-3 ползвания преди да я изпусна вече не бях особено очарована. На няколко пъти ми се случи да изпръска вода през тампона и да ми потече по пръстите, докато самият тампон не е изцяло напоен, което го намирам за абсолютно разхищение. Доста рязко изпомпва течността и не позволява особен контрол над количеството, така че си оставам на варианта с капаче.

      Изтриване
  2. Това е следващата ми покупка! :) В момента ползвам една на Юсерин, но я пробвах и с доста тежък и труден за премахване грим и не се справи перфектно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано тази се справи по-добре - аз лично други не съм ползвала и не мога да сравнявам, но на този етап не ми и хрумва да си правя експерименти :)

      Изтриване
  3. Не ползвам и не съм ползвала досега Мицерална вода, но пък ми беше много интерсно да прочета за операцията по спацяването и. Пишеш много увлекателно! :))

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!