Essence Gel Eyeliner No. 03 - Berlin Rocks


През последния месец, че и отгоре, отново се заплеснах с други неща и позанемарих блога, което уж все се старая да не правя, тъй като си го харесвам и с удоволствие пиша за него.. Но така се получи - едно кратко пътуване из няколко околни държави така ме изкара от релси (в положителния смисъл), че за известно време забравих всичките си увлечения и някак се откъснах от доскорошното ежедневие. Сега обаче малко по малко почвам да слизам на Земята и постепенно си възвръщам вдъхновението :)

Днес, повлияна от едно интересно лилаво предизвикателство, за което ще стане дума по-нататък, ще ви споделя моя опит с гелообразната очна линия на Essence, която имам именно в лилаво. Този цвят по някаква причина ми е страст от зимата насам и много се зарадвах, като попаднах на очна линия в такъв цвят. А ако се чудите каква връзка има паунът по-горе, който дори цветово не пасва - ами реших все пак да ви покажа едно от красивите неща, които видях наскоро, а нямаше лилави пауни там, където го намерих :))

Това е втората гелообразна очна линия, която си купувам и първото ми впечатление, когато я изпробвах беше, че няма нищо общо с тази на E.L.F. Essence се "държи" точно като гел - мека е, сама обвива четката и няма нужда от никакъв натиск, за да се захване нужното количество. И в бурканчето, и нанесена на окото изглежда като разтопен метал. E.L.F. от своя страна е значително по-твърда, кремообразна (за каквато всъщност я и определя производителя) и една идея по-трудна за работа, тъй като засъхва изключително бързо. И двете са водоустойчиви и издържат непокътнати еднакво дълго на моите клепачи.


Срещу 7 лв. получавате 3 мл. продукт в няколко различни цвята, като по някаква причина лилавото вече е спряно и заменено със светло металиково сиво. Количеството изглежда малко, но ще ви изкара поне година, съдейки по нужното за едно нанасяне - разбира се при правилно съхранение. Не съм сигурна какъв е нормалният период, след който очните линии започват да съхнат, но ако се държат максимално кратко без капачка и се внимава да са плътно затворени през останалото време, би следвало да поизкарат поне няколко месеца. Ако пък започнат да правят номера, посъветваха ме да сложа по една капка глицерин и преварена вода (обезателно преварена, за да не се замърси продуктът) и да оставя да попие, като леко разбъркам при нужда. Дано не се стига до там, но е ценно да се знае, че изсъхването не е необратимо.


За нанасяне използвам единствената четка, която имам за момента - двустранната на Catrice, която ви показах и в предишната публикация. Тогава ви споделих, че се скубе доста, а някоя и друга седмица по-късно цялата скосена част се отлепи и хлътна навътре. Тази неприятност ме принуди да започна да ползвам другата страна. За моя най-голяма изненада това се оказа доста удобен начин за нанасяне на този тип очни линии - все едно е от тези с писец, само дето няма нужда да си извивам ръката по странни начини, за да достигна основата на миглите.


Не си спомням дали съм ви споменавала досега, но съм изключително непохватна с нанасянето на спирала - всеки път се омазвам до ушите, особено на дясното око ставам като с черни сенки по целия клепач. Това е и причината обикновено да започвам гримирането със спиралата, след което почиствам с клечка за уши и тоалетно мляко и едва тогава идва ред на всичко останало. Предвид това, прегънатата четка излезе абсолютна находка, тъй като ми позволява да "рисувам" над вече извитите и почернени мигли, без да ги омажа или разбутам.


По случайно стечение на обстоятелствата тъкмо се бях гримирала и в оставащите минути преди работа отворих блога на Адри, където попаднах на лилавото предизвикателство. Веднага нащраках няколко снимки на очите си и излетях към офиса. Та ето така изглежда ежедневният ми грим, като варира единствено видът на очната линия - гелообразна или просто молив, в най-разнообразни цветове, обикновено съобразени с дрехите за деня. Най-често разбира се слагам черна, тъй като върви на всичко, но ако съм в по-семпли цветове, често си позволявам за акцент да сложа лилаво, синьо или друг наситен цвят. Преди време ви показах моливите на E.L.F., които използвам, а скоро ще пиша и за тези на Avon, които събрах в последно време.


А ето и няколко думи за използваните продукти и.. инструменти? Не се сещам за по-подходяща дума. Извивачката за мигли ми е от доста време, сравнително удобна е и не пречупва косъмчетата. На Revlon е, струваше около 10 лв. и имаше резервна гумичка, която за съжаление изгубих. Спиралата е лимитирана серия на MaxFactor False Lash Effect, не е толкова добра, колкото лилавата Fusion версия, но пък като за 12 лв. си е находка. В момента се продава оранжева на същата цена. В черното бурканче пък е основата за сенки на ArtDeco, която ползвам от миналото лято и съм супер доволна - вероятно скоро ще пусна отделна публикация за базите за грим, които съм ползвала и ще ви разкажа повече за нея. Цената й също е 12 лв.


Това беше от мен за днес, надявам се да ви е харесало лилавото ми увлечение :) Желая ви спокойна съботна вечер и до скоро.

Коментари

  1. Гел очните линии са страхотни, но винаги ме е притеснявало начина по който се взима продукта от бурканчето. Дразни ме наранената текстура на продукта след това. :)
    Не съм ползвала очна линия на Есенс, но със сигурност ще пробвам понеже чета невероятни отзиви и сравениния с тази на Мак ( която имам и съм доволна).

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На Мак не съм пробвала, но от тази определено съм впечатлена :) Иначе в началото и на мен ми беше адски странно как изглежда, дори докато ползвах скосената четка си оформях ветрилообразна дупка :))) Сега с острата четка обаче няма шанс..

      Изтриване
  2. Какво хубаво оче! :) Много ти отива, не ми е хрумвало да слагам на долния клепач, защото винаги всичко ми се размазва, но може да пробвам с тези очни линии. Мисля, че е почти невъзможно да се размажат!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ^^ Идеята за долния клепач дойде, защото нямах подходящ молив към тази очна линия. Вече смело слагам и тази, и черната и не помръдват цял ден - само в ъгълчетата ми се събира чернилка, но моите очи това го правят с всички продукти.

      Изтриване
  3. Определено искам да я пробвам, но все се въздържам, защото много съм свикнала с очните линии с писец. В крайна сметка обаче, май експериментаторския дух ще надделее, като гледам колко точна е станал линията ти (но то може би е въпрос на сръчност, която на мен ми липсва :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробвай, няма как да разбереш иначе :) Аз смятах, че изобщо няма да се справя, предвид провала ми с течните с твърд писец - вечно изкривявах, не можех да я направя еднаква на двете очи и така и не докарах вид, годен за показване навън.. Но се оказа, че с четка е в пъти по-лесно :)

      Изтриване
  4. Никъде не я намирам в лилаво :( Само в черно и сиво.
    Иначе наистина е много хубава. Имам черната и си я ползвам вече почти година. Не е засъхнала и ако си остане така, сигурно ще ми стигне за още 5-6 години поне :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми направи впечатление, че е изчезнала :( Сякаш имаше някакво тъмно металиково сиво или кафяво, ще го загледам пак някой следващ път. Дано наистина излязат трайни, че както са ми се приискали всичките.. :D

      Изтриване
  5. Тези очни линии на Есънс са страхотни, наистина са водоустойчиви и ако се използва парилният продукт се премахват много лесно, казвам го, защото съм попадала на публиказии където момичетата се оплакват от този проблем без да са прочели, че са водоустойчиви :)Сега съм тръгнала на лов за зелената, но не я намирам никъде и тя ли е спряна? Страхотна публиказия!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти е харесала публикацията :)
      Доколкото знам, зелената е тотално изчерпана, аз самата не помня да съм я виждала изобщо, откакто се интересувам. В момента навсякъде има черна, кафява (която трябва да си взема, много интересен цвят е) и сребриста, а вчера чух, че в подлеза на СУ имат и няколко бройки от лилавата.
      Малко е неприятно, че така подменят цветовете, но пък бурканчето може да изкара доооста дълго време и няма нужда от често презареждане :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!