Rimmel Lively Lilac & Golden Rose 70


Rimmel Lively Lilac & Golden Rose 70

В тази мрачна и дъждовна вечер ще ви покажа една много пролетна комбинация от лакове, която лично на мен ми носи добро настроение и усмивка всеки път, когато си погледна ръцете. :)

Както си личи от заглавието, основата е Lively Lilac на Rimmel, а ефектът е №70 от серията Paris на Golden Rose.

Люляковото по принцип не ми е сред любимите цветове, но този го взех от една промоция преди време - два лака на цената на един - заедно с черния от същата серия. Допадна ми плоската четка, тъй като този тип доста ме улесняват при лакиране. Може би ми се видя една идея труден за нанасяне, остава малко на черти и прозрачен на места, ако не внимавам, но с втория пласт всичко се изравнява. Няма особен собствен блясък, но пък с хубав топ и този проблем се решава.

На дневна светлина

Ефектът ми е подарък от приятеля ми, на който му направило впечатление, че колкото пъти минем покрай щанд на ГР, все към него посягам и после го оставям. Според него бил прекомерна циганийка, но щом ми харесвал, щял да го преживее. :))) Лакът представлява прозрачна база, пълна с продълговати сребристи лентички, които си променят цвета в зависимост от светлината, и множество ситни частици, които светят предимно в розово. Много е ефектен както на слънце, така и на изкуствена светлина и си пасва с всички цветове основа, с които съм го пробвала засега. Специално този люляк определено имаше нужда от точно такова освежаване, тъй като сам по себе си е доста неутрален.

Със светкавица

Напоследък се улавям, че все по-често посягам към глитъри - едри или фини, едноцветни или шарени, необяснимо за мен внезапно започнаха да ме привличат неудържимо. За съжаление няма как да се явя в офиса в подобен вид, но през уикендите с удоволствие експериментирам с различни комбинации, по-сполучливите от които ще ви показвам в следващи публикации.

А вие харесвате ли този тип шаренийки? Ще се радвам да споделите опит и идеи за комбиниране :)

Спокойна нощ от мен и до скоро!

Коментари

  1. Много ми харесва цвета на Римелчето!
    За ефекта съм със смесени чувства. Днес може да не ми харесва особено, а утре да съм луда по него... малко съм на настроения за шаренийките :)))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!