Rimmel Spacedust Aurora


Една очарователна блогърка, Кики, вчера се завърна към писането след дълго затишие - специално за нея е днешната публикация :*

Един от любимите ми напоследък лакове, наречен Aurora от Spacedust колекцията на Rimmel, е с така популярната пясъчна текстура. За разлика от по-разпространените варианти, в него обаче има и глитърни частици - по-едри и лъскави, които му придават истински звезден блясък.

Цветът е бледо пепеливо розово, искрящо с множество по-ситни и по-едри частички. Нанасянето му е много лесно, покрива идеално на два пласта и съхне изключително бързо, като междувременно придобива типичната за този тип лакове грапава повърхност. Драска съвсем леко, но не се закача по дрехи и други по-фини материи. Няма нужда от база (сякаш съхне още по-лесно без такава), а традиционно с подобни лакове не се използва и топ лак.

На моите нокти започва да се износва относително бързо, връхчетата се изтриват още след ден, но това реално не се забелязва и спокойно мога да го нося 2-3 дни, преди да започне видимо да се бели. Отстранява се сравнително лесно с масления лакочистител на Lilly, за който вече писах в предишна публикация, но оставя фини блясъчета по пръстите, които трябва да се почистят допълнително.

Цената му по спомен беше около 6-7 лв., но не съм сигурна дали се предлага като част от редовния асортимент на марката или е от лимитирана серия.









Коментари

  1. Много красив маникюр, лак и прекрасни снимки! Изобщо не умея да си поддържам маникюра хубаво, нито да се лакирам толкова прецизно, ужас съм просто. Но пък като видя твоите NOTD поне си обещавам да не си късам кожичките :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! :) Всичко е въпрос на практика - сега като си гледам първите снимки, с неоформени нокти и омазани кожички, чак ме хваща срам. Добре, че не съм ги показвала никъде :D

      Изтриване
  2. Чудесен маникюр. Много ми харесва и визията на блога ти :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти допада визията на блога :) От няколко дни експериментирам и сякаш това ще се окаже най-успешният за момента вариант.

      Изтриване
  3. Пясъчния ефект задържа ли се за дълго време?

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасен маникюр! Аз хич не се справям сама с тези неща и обикновено ходя на маникюр при професионалист, но твойте нокти много ми харесват! Трябва да попитам моята маникюристка дали има гел лак с такъв ефект, защото е наистина супер!

    ОтговорИзтриване
  5. Влюбена съм в този лак! Уникален маникюр! Поздравления :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!