Отлагането за “утре” или ТАГ за нещата, които все отлагаме



Ето ме отново след рекла.. ъъ.. след поредното непредвидено прекъсване.. Този път няма да обещавам да съм наоколо по-често, отколкото реално ми се удава. Мишчица расте, а с нея - и нуждите й от внимание, смятам да ставам шофьор (навреме съм се сетила, мда), предстои ми скоро да се върна на работа и малкото свободни минутки гледам да прекарвам в блажено лентяйстване, а блогът рони самотни сълзи.

Междувременно посъбрах снимки за няколко лакови публикации, съвсееем мъничко нови продукти (не се шегувам, в продължение на месеци дори не ми хрумваше да си купя каквото и да било, очите ми все шареха към бебешките щандове) и два-три тага, които обикалят блоговете напоследък.

Един от тях намерих преди време в блога на Черната Вдовица и установих, че темата му много ми приляга (примерно, няма да споменавам от колко време отлагам избора на първи пост, направо си е за срам). Снимки и картинки, както става ясно от заглавната, няма да има - иначе рискувам да го отложа за още по-натам. А ето и въпросите:

1. Разкажи за бюти ритуал, който все отлагаш.

Първото, което ми идва на ум, са маските за лице. Много ги обичам, но напоследък все не стигам до тях. Обикновено бързам за следващите стъпки (тоник, кремчета и т.н.), тъй като без тях просто няма как да мина, а маската оставям за другия път, който все не идва.

2. Почистването на четките ти за грим редовно занимание ли е или го отлагаш?

На практика отлагам всичко, което може да бъде отложено, за последния възможен момент. При мен явно си е начин на живот. Четките не правят изключение - почиствам ги със спрей непосредствено преди гримиране, а цялостно пране им се случва доста рядко. Редно е обаче да спомена и, че в ежедневието си през  последната година не използвам никакви четки, тъй като гримът ми се изчерпва с два молива и спирала. При това положение смятам метода си на почистване за удачен, тъй като така отстранявам и натрупания прахоляк преди самото гримиране. Защо обаче си държа четките на открито, след като ги ползвам толкова рядко, е един въпрос без адекватен отговор...

3. Колко дълго можеш да издържиш с обелен маникюр?

Не особено дълго. Ден-два максимум, ако става дума за неутрален и сравнително незабележим цвят. По-наситените почиствам веднага, щом ми се удаде възможност. По-добре с голи-нокти, отколкото с видимо обелен лак.

4. Колко дълго време отлагаш купуването на продукт, който ти е необходим, защото вече ти свършва или ти е свършил?

На практика не отлагам, дори ми се случва да се презапасявам. Не мога да си представя да остана без крем за лице например, или какъвто и да е друг продукт от бялата ми козметика. От нея си ползвам всичко и не поддържам различни продукти с еднакво приложение, затова не мога да си ползволя някой от тях да свърши, без да съм осигурила резерва. С декоративната не съм толкова стриктна, гледам само да не остана без спирала - на всичко останало имам достатъчно алтернативи в козметичната си колекция, пък и на повечето от тях няма да им видя скоро дъното с тези темпове на гримиране.

5. Кой ти е най-лошият бюти грях?

Едно от важните неща, на които успях да се науча преди време, е никога да не си лягам с грим, но пък в дните, в които не съм носила такъв, често се случва да си легна с непочистено лице. Дали вечерта ще се занимавам с нещо интересно и просто ще забравя, или ще съм твърде изморена, за да се замъкна до банята, причини много, но резултатът винаги е един - неприятно лъщяща и вяла, отпусната кожа на сутринта. Хубавото е, че все пак сутрин не пропускам почистването, което донякъде компенсира, но на практика смятам, че вечерната процедура е по-важна за здравето и добрия вид на кожата. Предполагам, че като се върна на работа и започна отново да слагам грим ежедневно, проблемът ще се реши от само себе си. А дотогава.. правя каквото ми позволяват силите.

6. Когато ти се наложи да излезеш някъде, отлагаш ли приготвянето за последния момент?

Напоследък все се приготвям последна за излизане и често това означава да разполагам буквално с минутки, в които се чудя кое да свърша по-напред.. Затова пробвам вече да си планирам времето спрямо бебешкия график и да започвам например докато тя спи, за да мога да си се насладя на ритуала и да изпипам детайлите, вместо да претупам всичко. Често това означава да си седя с грим по два-три часа преди излизане, но какво да се прави...

7. Можеш ли да устоиш на забрани, които сама си наложила?

В козметично отношение не мисля, че реално съм си забранявала нещо. Налагам си някои ограничения, например по отношение на съставките. Особено през бременността обръщах специално внимание какво нанасям на кожата си, да не говорим за обонятелните драми, през които преминах в този период. Също така си търся заобиколни начини да си наложа забрана, която със сигурност няма да спазя - например с количествата лакове за нокти, които натрупах за съвсем кратък период, във всевъзможни цветове, които макар и интересни, не бих сложила повече от веднъж. След като нищо не сработи, реших да се откажа от безразборното събирачество и да купувам само марки, неизползващи трите най-разпространени токсични съставки. Тъй като тях си ги поръчвам, а не просто ги грабвам от всеки магазин по пътя си, започнах да подбирам доста внимателно всеки цвят и така колекцията ми се редуцира драстично, но пък истински харесвам и нося повечето лакове в нея.

8. Колко е организирана лаковата и козметичната ти колекция?

Недостатъчно. Лаковете ми са в кутия, прибрана в заключен шкаф, за да не бъдат докопани от малки любопитни ръчички. За останалата козметика си направих тоалетка в спалнята, подредих я по свой вкус, след което изнесох от нея всичката козметика, която ежедневно употребявам, за да мога да си я ползвам и докато Мишчица спи. В момента по бюрото около мен са пръснати всякакви шишенца, четки и палитри, и никак не ми е комфортно така.. Но търпение, съвсем скоро ще си върна тоалетката (и, надявам се, нощния сън).

И така, многословна както винаги (а може би толкова много ми се е искало да напиша нещо, че като започнах, едва се спрях).. Надявам се да ви е било интересно и се чувствайте поканени да направите тага на свой ред. :)


Коментари

  1. Много хубав таг :) не го бях виждала до сега ха-ха
    И аз отлагам всичко, което може да бъде отложено :D

    ОтговорИзтриване
  2. Готин таг, наистина, въпреки че го виждам почти две години след като е публикуван! Темата за мен е все още актуална, хахаха

    ОтговорИзтриване
  3. Истина е- най-редовно си отлагам почистването на четките за грим :(((

    ОтговорИзтриване
  4. Отложих четенето на тази статия :)))) lol

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поздравления! Заслужаваш награда - по-натам ще измисля каква да е. ;)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!