Purederm sheet masks (част 2)



Преди време ви разказах за първия си досег с готовите хартиени маски за лице Purederm, които изпробвах и определено се впечатлих от качествата им за моментално освежаване на кожата на лицето. Не мога да твърдя, че имат траен ефект, най-малкото понеже не съм изпробвала една и съща маска за по-продължителен период от време - имам намерение да го направя, но все още експериментирам с различни маски от разнообразния асортимент на фирмата.

В последните месец-два изпробвах още три нови маски - с шоколад и какао, стягаща с Q-10 и перлена, всичките са с цена (по спомен) около 2 лв. и се продават в аптеките и дрогериите. В тази публикация ще ви споделя впечатленията си от тях - една е страхотна, за друга съм със смесени чувства, а третата е разочарование за мен. Кои точно отговарят на тези описания прочетете по-нататък в публикацията.. :)

Choco Cacao Collagen Mask
Колагенова маска с шоколадово какао


- Мирише леко и приятно, но на маска, не на шоколад или какао :(
- Силно охлажда, лицето остава хладно след сваляне на маската
- Леко щипе, усещането е малко неприятно
- Кожата не изглежда по-добре, вяла и отпусната е
- Не се усеща опъната, няма нужда от крем веднага след маската
- Оставя филм върху лицето, който се усеща лигав при намокряне, дори часове по-късно
- Не бих повторила покупката

Firming Lift Coenzyme Q-10 Mask
Стягаща маска с Коензим Q-10


- Лек и нежен аромат на крем
- Известен охлаждащ ефект
- Кожата е видимо стегната, по-жива и еластична
- Порите изглеждат смалени
- Лицето изглежда озарено и гладко
- Оставя леко лепкав, но не неприятен филм, може да не се отмива
- Няма нужда от крем
- Обезателно ще купя отново

Pearl Essence Mask
Маска с перлена есенция


- Почти без аромат
- Кожата изглежда отпочинала, стегната и озарена
- Ефектът е много добър, подобен на стягащата с Q10
- Оставя лепкаво усещане след отстраняване, има нужда да се отмие
- По-скоро няма да повторя заради лепненето

Все още не мога да открия маската със зелен чай, за която чета само хубави неща, а освен нея бих искала да изпробвам и маслиновата. Ще се радвам да ми препоръчате и други, които са ви допаднали - може и на друг производител :)

Коментари

  1. :) Сякаш четеш мисли. Тези дни съм в размисъл да си взема маска за лице, но още не съм се спряла на марка. За тези чувам за първи път, но ще взема да пробва :) стига да ги открия.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Виж и предишната публикация, едната маска там си струва да се изпробва :) Аз ги купувам от Ремедиум, ДМ и кварталните аптеки. Да споделиш после как ги намираш :)

      Изтриване
    2. Да, прочетох и се зарадвах, че ги има в ДМ, непременно ще споделя :)

      Изтриване
  2. Споделям мнението ти за маските. И аз мисля,че са страхотни. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз пък си измивам лицето с вода след като я махна. Ползвах тази с Q10 ефекта е чудесен.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!