120 Eyeshadow Palette


След дълго отлагане, дойде време за обещаното ревю на палитрата със 120 цвята, която преди време си поръчах от Ибей за малко над $10 (17.50 лв). Не става дума за най-популярната с миниатюрните кръгчета сенки, а друга, на която попаднах случайно в един от малкото чуждестранни блогове, които следя. Всички нюанси в нея са блестящи, а разнообразието от цветове - огромно. 

Първото, което бие на очи обаче, е елегантният вид на палитрата - подвързана с изкуствена кожа, имитираща крокодилска окраска, в наситен червен цвят и със здрава закопчалка, тази палитра е абсолютно бижу в скромната ми колекция сенки за очи. Вижте повече по-нататък в публикацията..


Когато я отворих за първи път, направо ахнах от невероятната палитра цветове, която се разкри пред очите ми. Разкошен набор от нюанси за всякакъв случай, кой от кой по-ярки и бляскави. Всъщност е добре да се спомене, че ако търсите палитра за семпъл ежедневен грим, тази може би не е най-удачният избор. Всички цветове, без изключение, са пълни с блестящи частици. За мен това е безспорен плюс, никога не съм се възприемала с матов грим, някак стои измито на фона на тена ми. Пък и блещулките винаги са ловили окото ми без усилие :)


Дълго време отлагах да я изпробвам, сърце не ми даваше да наруша целостта на кой да е от цветовете (пък и се притеснявах малко да не се разочаровам). Когато най-накрая топнах пръст в един от тях, пигментацията се оказа повече от отлична. Без усилие се постига нужното покритие, нанасят се и се преливат лесно и върху база издържат практически цял работен ден. Само веднъж ми се събраха в гънките на клепача след около 3-4 часа, но тогава изпробвах нанасяне с четка и не ми се получи добро покритие.


Най-лесно се работи с апликатор или с пръсти - по някаква причина сенките отказват да залепнат за четките.. На консистенция са доста плътни и, учудващо, почти кремообразни, не се ронят и разпрашават в палитрата. При по-невнимателно нанасяне с четка обаче се посипват по бузите, а след това трудно се махат без поражения, ако вече сте гримирали лицето.. Затова за момента нанасям с апликатор, а после разнасям и преливам с подходяща четка.
Добавено: след множество опити с различни четки и техники вече спокойно нанасям с каквато четка ми попадне пред очите. Важното е да не се правят "замитащи" движения върху клепача, за да не се посипят частици по цялото лице.

Някои от цветовете (без база) на сянка:



Друг минус, който мога да отбележа е, че още с отварянето се усеща изключително силна химическа миризма, която все още не е изчезнала. Надявам се скоро да изветрее, макар за момента да няма такива податки. Е, трябва да се има предвид и, че моят нос е с много нисък праг на търпимост към неприятни миризми и от време на време дори се случва да ми казват, че си въобразявам.. Но едва ли само аз съм така, тъй че си струва да се спомене..

И на слънце:



И така, ако още се чудите дали да си вземете палитрата, ето обобщение на качествата й:

Плюсове:
- стилен външен вид
- разнообразна цветова гама
- наситеност на цветовете
- прилична цена

Минуси:
- силна миризма
- първоначално трудни за работа с четки
- не се предлагат на нашия пазар


А вие как намирате палитрата? С кои от цветовете в нея бихте искали да видите завършен грим? :)

P.S. Фотоапаратът ми играе лоши шеги при заснемане на грим и към момента, след стотици заснети кадри на 7-8 различни грима, нито цветовете, нито преливките излизат и не си струва да бъдат показвани. При първи успешен опит веднага ще споделя :)

Коментари

  1. Много е симпатична! Със здраве да си я ползваш! Интересно ще ми бъде да те видя в действие с първите цветове, от втора и трета снимка, от тези на слънце :-)
    Поздрави!
    Ди

    shiderova.blogspot.co.uk

    ОтговорИзтриване
  2. Напоследък всеки ден я ползвам, но за съжаление не успявам да хвана добре нито един завършен грим, апаратът ми никак не го бива в това :(
    За сметка на това съм очарована от палитрата - всички цветове, които досега съм пробвала, се държат безупречно, а как само стоят.. <3

    ОтговорИзтриване
  3. Може ли линк, как се казват в Ибей? Супер изглеждат! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Името им е "Pro 120 Full Color Palette Eyeshadow w/ Leather Case", но в момента не са налични - продавачите са пуснали листинги на безумни цени, за да не се поръчват, докато заредят отново.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!