Catrice Purplelized

Catrice Purplelized

Включвам се набързо с поредна лакова публикация. Надявам се в скоро време да намеря време за нещо повече - имам чернови и на цветна, и на бяла козметика, както и някои по-интересни неща за секцията Разни, но когато успея да ги допиша - тогава, няма вече да ви давам напразни обещания.. Междувременно ще продължавам да ви показвам лаковите си похождения, надявам се да ви харесат. :) Днес ви представям един лак, който за съжаление вече е спрян от продажба и съм много щастлива, че успях да се сдобия с него точно преди да изчезне от щандовете - може би единственият досега лак на Катрис, който не съм поискала мигновено да разменя. :)

Catrice Purplelized

Purplelized представлява студено-лилава основа със сребристи частици, бляскащи невероятно красиво на всякаква светлина <3 Жалко, че нямаше слънце, когато снимах.. Не е особено гъст и се нанася лесно, но на слънце леко прозира, ако сте с по-дълги нокти и сложите само два пласта. На три не съм го пробвала, но се обзалагам, че ще е още по-красив. :)) Трайността му е прилична, 2-3 дни без забележки, което при мен си е нормално - и без това трудно изтрайвам по-дълго с един лак. Отстраняването му, като на всеки лак с частици, е малко по-трудоемко, но аз го свалям и без фолио - просто притискам тампончето с лакочистител за около 15-20 секунди и после с едно плъзгащо навън движение всичко изчезва. Още снимки вижте по-натам в публикацията. :)

Catrice Purplelized

Catrice Purplelized

Catrice Purplelized

Catrice Purplelized

Catrice Purplelized

Catrice Purplelized

Коментари

  1. Здравей! :)
    Не знам дали само на мен ми се случва, но не мога да видя нито един от постовете ти след този, просто ми изписва, че самата страница не съществува?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет :)
      Благодаря ти за информацията, но при мен сякаш няма такъв проблем.. Това е най-новата публикация за момента, след нея няма нищо. При теб какво излиза, има ли някакви заглавия?

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!