Flormar 436 & Mina 42

Flormar 436 & Mina 42

Преди време си закупих пет лака на Flormar, които така и не харесах впоследствие - едни не ми стоят добре, а други се белят твърде бързо. Единственият, който ме впечатли достатъчно, че да го запазя, е сребристият №436 от пролетно-лятната колекция. За ефект му добавих един китайски сребрист глитър, който от известно време се чудя върху каква основа да нося. Според мен двата си паснаха чудесно :) А вие как ги намирате?

Ето няколко думи и за самите лакчета - Flormar-чето се нанася сравнително лесно, тази колекция е с по-широки четки от стандартната им серия, което ги прави и доста по-удобни. Покривен е, но става леко на черти и трябва да се повтори за изравняване. Mina-та е гъста прозрачна основа, пълна с много малки кръгчета и по-едри хексагони, много подобен по консистенция на Kleancolor Chunky Holo Black, който ви показах преди известно време. Всъщност и по миризмата прилича на него - силна и задушлива, усеща се чак до следващия ден.. Но пък е също толкова ефектен :) Вижте още снимки по-нататък..








Коментари

  1. Много сладко, на снимките все едно имаш капчици по ноктите :) Страхотно е :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси :) И на живо така изглеждаше, много съм доволна от комбинацията ^^

      Изтриване
  2. Супер комбинация! Наистина седи като капчици :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладка коммбинация, а и за някое патри би изглеждала повече от страхотно! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много красив маникюр! Направо ми останаха очите :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!