Ново в козметичната ми чантичка №1 - E.L.F.

Снимка: Google Images

Здравейте отново :)

Наскоро се запознах с една марка козметика, която не е представена на българския пазар, а именно американската Eyes Lips Face, и по-точно с английския им сайт, който продава продуктите на територията на Европа.

Марката най-напред привлече вниманието ми с четките за грим, които предлага, тъй като тези у нас или не ми харесват, или ми се виждат прекалено скъпи за домашно ползване. Поръчах си няколко неща за проба и мога да кажа, че на първо четене доста ми харесаха. Впоследствие се увлякох и по другите им продукти и с една от първите им коледни оферти си напазарувах доста и разнообразни неща - кои доста добри, кои не чак толкова.

Тези дни си получих последните покупки и, макар да не съм ги изпробвала всичките, в следващите няколко публикации ще споделя досегашния си опит с продукти на марката. Надявам се, че тези статии ще ви бъдат от полза, ако се чудите какво да си вземете и какво да пропуснете - поне толкова, колкото за мен бяха полезни отзивите на други момичета, изпробвали продуктите.

Ето и скромната ми колекция:


Горе: Mineral Booster в цвят Tinted, Studio Kabuki Brush, High Definition Powder, Duo Eyeshadow в цветове Blueberry и Berry Mix, Natural Radiance Blusher в цвят Coy;
Долу: Studio Daily Brush Cleaner, червило Essential в цвят Fantasy, Essential Fan Brush, Studio Powder Brush, Studio Stipple Brush, Studio Fan Brush, Eyelid Primer, Wet Gloss Lash And Brow Clear Mascara, Luscious Liquid Lipstick в цвят Maple Sugar

Както вече споменах, за всички тези продукти ще пиша в следващите няколко публикации, като смятам да ги разделя по тип продукти - за очи, устни и лице. Причината за това разделяне е, че откакто ги получих се опитвам да съчиня една обща статия за всичките, но докато я преполовя и вече ми се иска да преправя всичко написано.

Вероятно този проблем ще се реши с опита в писането, но към момента ми е относително трудно да напиша цялостен и удовлетворителен за мен текст за толкова много продукти, като същевременно ми се искаше да съм го пуснала още преди седмица.

Преди да приключа, искам само да вметна, че в момента е доста удачно време за пазаруване, тъй като всеки ден пускат нови оферти на сайта си - според мен най-изгодни са тези с безплатна доставка, но за вас може някоя друга да е по-интересна. За да ги следите, достатъчно е да се запишете в бюлетина на сайта им или да им станете фен във Фейсбук.

Но стига съм ви губила времето. Остава основната цел на тази публикация, а именно да ви попитам искате ли по-конкретна информация за някой от продуктите, които виждате на снимката по-горе, за да се спра по-детайлно на него в съответната статия.

Благодаря ви за вниманието и до скоро :)

Забележка: Нямам нищо общо с компанията, за която иде реч и тематичните публикации, които планувам да пусна, по никакъв начин не са й реклама. Споделям само собствени впечатления от продукти, купени с лични средства.

Коментари

  1. Може ли линк към страницата на E.L.F. във фейсбук :)

    ОтговорИзтриване
  2. Би,било добре когато имат изгодни оферти ако ти се занимава да пуснеш една статия :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами доста често има интересни оферти и блогът ми ще се напълни с тях, ако ги споделям тук, но каквото ми направи впечатление обикновено го пускам във фейсбук страницата си :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!