Ново в козметичната ми чантичка №2 - E.L.F.

Снимка: Google Images

Здравейте, момичета :)

Включвам се за кратко, най-напред с пожелание за прекрасни коледни и новогодишни празници!

Нека всеки празничен ден премине в щастливи мигове с най-близките ви, да си размените много усмивки наред с най-желаните подаръци и да се впуснете в новата година с нови сили, надежди и мечти!

Снимка: Google Images

Тъкмо навреме за Коледа ми пристигна последната поръчка от ЕЛФ, заедно с подаръчен Mystery Box, и нямам търпение да ви покажа какво имаше в кутията и да споделя приятната си изненада от допълнителните нещица.

Все още не съм изпробвала нищо, дори не съм и отваряла повечето опаковки, така че по-конкретни отзиви ще дам на по-късен етап.


Ето какво си поръчах:

French Manicure Set (Nude)
Комплектът за френски маникюр изглежда чудесно и съм много обнадеждена, че ще мога да си правя сама експерименти в домашни условия (само да си оправя ноктите най-напред, напоследък започнаха ужасно да се разслояват и от две седмици се опитвам да ги лекувам, но засега без особен ефект).

Shimmering Eyeliner Pencils в следните цветове:
Iconic Ivory, Gunmetal, Blissful Blush, Plum Passion, Black Bandit
На пръв поглед цветовете на моливите много ми допадат, струват ми се точно каквито исках да бъдат. Сега малко съжалявам, че не си поръчах и Boldly Bronze, но все нещо трябва да остане и за следваща поръчка все пак :) Дано да няма неприятни изненади с качеството.

Lip Lock Pencil
Безцветният молив за устни ми хвана вниманието с потенциалното решаване на въпроса със закупуването на всевъзможни моливчета за всяко червило, а вместо това да ползвам един универсален с всички цветове. Мирише много леко и приятно, но за съжаление е бил леко развит и върхът му се е поразмазал в капачката. Така или иначе си е за мен обаче, тъй че това не ме притеснява особено.

А това са подаръците-изненади:

Day to Night Beauty on the Go
Много се чудих дали да си купя тази палитра заради идейното и компактно изпълнение и възможността да събера най-необходимото във всяка чантичка. В крайна сметка се въздържах, най-вече заради твърде смелите цветове гланц и руж на нощната половинка, но съм много доволна, че все пак я получих. Сенките, и особено дневните, изглеждат доста бляскави, пък и до голяма степен се повтарят с тези от най-голямата ми палитра, но има няколко нюанса, които с удоволствие бих изпробвала. Все още не съм решила обаче дали да не зарадвам някой с този комплект. Като се замисля, повечето подаръци вече са налице, но ще я задържа новичка още няколко дни, докато реша.

Nail Polish в цвят Smoky Brown
Все още не съм опитвала лаковете на марката, отзивите за тях са доста противоречиви, но бях силно изкушена от голяма част от цветовете им. Ако трябва да съм честна, точно този ме беше заинтригувал при последните ми посещения в сайта, тъй като подобно сиво-кафеникаво не съм слагала досега и ми е много интересно. Също много приятна изненада, която ще изпробвам веднага след празниците (запланувала съм силни и блещукащи цветове за тези дни, създават ми прекрасно настроение в тон с разноцветните лампички и лъскави гирлянди навсякъде).

Shimmering Eyeliner Pencil в цвят Black Bandit
Последното, което ми се падна е черен блещукащ молив, какъвто вече си бях поръчала точно с тази пратка. В интерес на истината за черното до последно се колебах - дали да взема него или бронзовото - и дублирането му е още една причина донякъде да съжалявам за избора, но пък от него ще стане изненадващо допълнение към един подарък, който издадох на получателката му в опит да разбера дали вече си няма такъв :)

При първа възможност ще пиша повече за всички тези придобивки, както и за предишните, които все още не съм споделяла с вас. Ако искате конкретна информация за някои от тях, пишете ми.

Благодаря ви за интереса, който проявявате към прохождащия ми блог и още веднъж ви пожелавам много настроение и приятни изненади през празниците!

Коментари