Zoya Payton


Лакът, който бързам да ви покажа днес, е от зимната колекция на Zoya, носеща името Zenith. В нея два от лаковете като ефект напомнят тези от Ornate колекцията от миналата зима, от които засега съм ви показала само Blaze - силни цветове с холограмни частици в тях. Още като излезе тазгодишната колекция, Payton силно ме впечатли с тъмнолилавия си цвят и я поръчах, а от Dream се отказах - точно този нюанс на синьото не ми допадна особено.

След като сложих Payton, с чиста съвест мога да кажа, че това е най-красивият лак, който си купих през изминалата година - дълбок лилав нюанс и множество частици, проблясващи разноцветно на всякаква светлина.. Буквално изгубих ума и дума, което не беше ми се случвало от доста време. Също като и другите подобни лакове на Zoya, и този си има прекрасен блясък сам по себе си, но както обичайно сложих Poshe - дотолкова привикнах към бързосъхнещия топ, че го пропускам само с пясъчните лакове.

Вижте с какво Zoya Payton ме впечатли толкова много на снимките по-нататък в публикацията..










Коментари

  1. Страхотен е този лак <3 А и снимките ти са доста реални :) Аз още не съм го пробвала, но в най-скоро време мисля да го направя :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубав е този Payton. Прави ми впечатление, че стои красиво дори когато не е на пряка светлина, което по-рядко е валидно за лаковете с холограмни частички.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви, действително е разкошен! :)

    Много се надявам снимките да са сполучливи наистина - такива ми изглеждат и не са обработвани, но екранът на лаптопа ми е излкючително зле и му нямам много доверие..

    Лакчето го снимах и на сянка, но снимките не излязоха добри и затова оставих само слънчевите. Липсва разноцветния блясък, частиците изглеждат лилаво-сребристи и става някак по-... дневен? Много ми харесва как се мени на различна светлина :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ох....влюбих се....
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!