Liebster Blog Award №3



Представям ви поредната номинация, която получих миналото лято, този път от Ивчето от Sapphire Eyes and Rubin Lips. Текстът на публикацията е готов от септември и търпеливо чакаше реда си за финални щрихи. Все пак реших да го оставя в оригинал, въпреки че някои от точките вече не са актуални. Надявам се да ви е интересно. :) В случай, че сте пропуснали предишните две номинации, можете да ги намерите тук и тук.

Ето въпросите, които ми постави Ивчето:

1. Обичате ли кафе?
2. Колко страни сте посещавали досега?
3. Кое е любимото ви число?
4. Какво бихте променили в себе си, ако ви се отдаде възможност?
5. Посочете трите най-важни неща в живота.
6. Кой е любимият ви парфюм?
7. Имате ли свободно време за всичко, което желаете да направите?
8. Коя е най-любимата ви дреха?
9. Имате ли хоби? Ако да, какво е то?
10. Бихте ли се жертвали за свой приятел?

Отговорите прочетете в следващите редове..


1. Обичате ли кафе?
  • И още как - чисто, с мляко, с пяна или без, дълго, късо, силно или дори безкофеиново.. Почти няма ден, в който да пропусна да се насладя на чаша от тази така любима ароматна напитка. Когато си купих кафемашината, приятел ме поздрави с едно тематично клипче, което на свой ред споделям с вас (ако сте чувствителна душа обаче, по-добре не го гледайте) :)


2. Колко страни сте посещавали досега?
  • Не много, но пък от всички съм с прекрасни спомени. Била съм на музикален фестивал в Германия, като пътувах с влак и двете посоки; на сватба и после на море в Гърция; два пъти в командировка в Чехия; два пъти в провинциална Англия, втория отново на сватба; на пътешествие през Балканите - Македония, Албания, Черна гора, Херцеговина, Косово и Сърбия; и последно засега - за ден в Румъния. Сега като го написах, не е толкова чак малко, колкото си мислех - доволна съм. Тъкмо се засилихме за Турция преди няколко месеца и започнаха протестите, така че Истанбул все още се отлага. Ходи ми се и в цяла Италия, в Париж, в Москва.. По-далечните дестинации нещо не ме влекат, докато не съм се находила по близките.

3. Кое е любимото ви число?
  • Не съм убедена, че имам такова.. Харесвам петък 13-ти като дата, заради масовата нагласа, че ще се случат лоши неща, а денят обикновено е точно толкова прекрасен, колкото всички останали. Просто му се обръща специално внимание, което прави датата малко по-запомняща се.


4. Какво бихте променили в себе си, ако ви се отдаде възможност?
  • В последните години съзнателно промених ужасно много неща в себе си, изработих си изцяло нови стимули, стремежи, стил, начин на живот - въобще, ако с вас се бяхме запознали преди и се срещаме отново сега, най-вероятно нямаше да ме познаете. Отчитам огромната част от промените като позитивни, въпреки жертвите и компромисите, които се наложи да направя по пътя. Към настоящия момент единственото, което бих си добавила, е малко страст към домакинството, защото хич ме няма по тази част..

5. Посочете трите най-важни неща в живота.
  • Семейство, здраве и позитивен светоглед. Ако тези фактори са налице, всичко останало е на една ръка разстояние.


6. Кой е любимият ви парфюм?
  • Bright Crystal на Versace - това е моят аромат, мога да го нося през всички сезони и по всякакъв повод (и без повод) и да се чувствам прекрасно в кожата си.

7. Имате ли свободно време за всичко, което желаете да направите?
  • Точно в момента имам всичкото време на света - вече не ходя на работа, а бебето още го няма, въобще идилия, била тя и за кратко. Често се чудя с какво да запълвам пълноценно деня си, но пък и не съм особено хиперактивна, така че главно се разхождам и гледам да не се претоварвам с домакинство (то така или иначе никога не ми е било особено любимо). А, да - уча се да готвя, това е новост при мен и засега ми е интересно и забавно..


8. Коя е най-любимата ви дреха?
  • Не мисля, че имам такава, поне нищо не ми хрумва към момента - особено след като се наложи да подменя целия си гардероб в последните месеци. Може би най-добре се чувствам в бял ленен панталон и лека туника с висока талия в свежи летни цветове.

9. Имате ли хоби? Ако да, какво е то?
  • Да, този блог. Дълги години бях и запален геймър, но тази страст поугасна в началото на бременността ми и още не съм видяла достатъчен стимул да се върна към някоя игра.


10. Бихте ли се жертвали за свой приятел?
  • Зависи в какъв контекст - лесно е да се каже "да", но реално не са толкова много нещата, които ще пожертвам с лека ръка за човек извън кръга от най-близките ми, т.е. семейството. Примерно морални щети нямам никакъв проблем да понасям, не страдам от излишно чувство за чест и малко неща могат да смутят самочувствието и увереността ми.
P.S. Всички изображения в публикацията са взети от интернет и не са моя собственост.

Коментари