Моите 5... любими лакове през зимата


Първата за тази година публикация е и първа от серията "Моите 5...", която реших да включа в блога. Заех идеята от очарователната Вержи и под този етикет ще опитам да ви предложа селекции от забележителни по мое мнение продукти, групирани под разнообразни общи критерии. Надявам се да ви хареса и ще се радвам да прочета в коментарите вашите 5 продукта под същото заглавие, както и предложения за интересни теми, които бихте искали да видите в рубриката.

Предвид страстта ми към лакове за нокти, напълно логично беше да започна с лакова тема. Днес ще ви покажа 5 лака, към които най-често посягам в студените зимни дни. Не всички цветове могат да се нарекат зимни, но на мен трайно са ми влезли под кожата. И 5-те вече съм ви показвала миналата зима, затова няма да се повтарям, а ще включа линкове към оригиналните публикации, в които можете да намерите и повече снимки.

Моля да извините качеството на снимките и не дотам реалните цветове в тази публикация, работя по подобряване на осветлението, но за момента нямам решение..

China Glaze Ruby Pumps



Zoya Blaze








OPI Every Month Is Octoberfest


Това бяха моите любими зимни лакове, а кои са вашите?



Коментари

  1. Мисля, че след този пост изпитвам непреодолимо желание тази седмица да се сдобия с Ruby Pumps. :))) Страхотен е, много коледен и много зимен. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Със сигурност ще ти хареса, изключително красив е наживо :)

      Изтриване
  2. Страхотни лакове! Може би най-много ми допадат червеникавите и глитърните, въпреки,че не притежавам много от тях :) За късмет имам и такъв пост, може да го погледнеш,ако ти е интересно :)
    Girl's temptations | Топ 10 Любими Лакове За Зимата

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз също обожавам червено, най-много лакове имам в тази гама. Благодаря за линка, ще разгледам и твоите любимци :)

      Изтриване
  3. От пръв поглед се засилих да цъкна върху публикацията за Max Factor, защото ми се стори нещо, което съм пропуснала. То се оказва, че опаковката му просто е сменена. Вече съм исказвала възхищението си от този цвят под оригиналния пост и ми простете, че се повтарям, но е разкошен!
    Най-носените ми зимни лакове не мога да определя, защото се сдобих с много нови неща, които нямаше как да не изпробвам... Но като се замисля сред тях май имаше доста глитъри :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, в оригиналната публикация е със старата опаковка, бях го взела назаем за проба и после си купих нов. Все се каня да актуализирам снимките, за да не се получава подобна заблуда, но май няма да е скоро, с това ужасно време и никаква светлина..

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!