Устни като за целувка


Здравейте момичета и честита 2012 година!

Пожелавам ви много вдъхновение, усмивки и сбъднати мечти :)

За първа публикация през новата година се спрях на нещо, различно от продуктите на E.L.F. за които тепърва предстои да споделям впечатления.

Въпросното нещо има най-сладката опаковка, на която съм попадала в последно време и, предвид че отдавна си търся подобен продукт, просто не можах да му устоя. :)

В тази супер сладурска кутийка се крие кремообразен скраб за устни Kiss Kiss на корейската марка Tony Moly, която не се предлага на нашия пазар. Поръчах го от eBay и ми излезе 15 лв. с безплатна доставка.

Една от причините да се спра на този скраб, а не примерно на Lush или друга марка, беше че не е просто бурканче оцветена захар, която човек би могъл да си забърка и вкъщи (редно е да уточня, че в последно време не съм пробвала други скрабове, мнението ми за тях е главно породено от съотношението съдържимо-цена). Kiss Kiss е кремообразен и съдържа малки частички, които нежно ексфолират устните.

Подобен, но под формата на стик, се предлагаше преди години от Oriflame и ужасно ми липсваше напоследък, особено през зимата. Ефектът от този на Tony Moly се доближава максимално до търсения от мен и към момента определено съм доволна от покупката.


Използва се много лесно - разнасяме малко количество от продукта по устните и масажираме нежно 1-2 минути, до отстраняване на мъртвата кожа, след което попиваме със салфетка остатъка и voilà - получаваме устни, готови за целувка. :)

Разбира се, предвид чувствителната кожа на устните, не трябва да се прекалява нито със силата на натиск при масажирането, нито с честотата на употреба, за да не постигнем обратния ефект. Аз лично не бих използвала какъвто и да е скраб по-често от 2-3 пъти седмично, а също така предпочитам след употреба да нанеса балсам за устни и едва тогава червило.

Крайният ефектът за мен е страхотен - наситен цвят и гладки устни, за каквито иначе само мога да мечтая.


Какво харесвам в този скраб:
- зрънцата напомнят смлени плодови черупки (може и точно това да са, но от корейския етикет някак не става ясно :)) и са идеални като количество и размер, за да са ефективни, без да нараняват;
- кремообразната консистенция омекотява отстранените кожички и ги събира във вид, който не пречи на масажа - не залепват за устните и са много лесни за обиране със салфетка накрая;
- не цапа и не се рони, остава си там, където сте го нанесли;
- мирише приятно на кремче и няма остатъчна миризма;
- крайният ефект е точно това, от което имам нужда - гладки и меки устни, които изглеждат чудесно, дори само с балсам.

Какво не ми допада:
- цената му, въпреки че е сравнително добра за този тип продукти, ми се вижда височка и доста се колебах дали си струва парите, преди да го купя;
- това, че не се предлага на нашия пазар донякъде също е минус, тъй като не можеш да го имаш веднага, щом ти потрябва, а си има около седмица изчакване.

Както вече споменах, определено не съжалявам, че си го поръчах и най-вероятно ще поръчам отново, макар че това едва ли ще се наложи скоро, тъй като количеството в бурканчето е доста голямо, предвид необходимото за едно ексфолиране.

Ще се радвам да споделите и вашите впечатления от подобни продукти. Благодаря ви за интереса и се надявам тази публикация да ви е била полезна. :)

Коментари

  1. Това нещо изглежда супер! Ще си поръчам и аз. Този сезон, въпреки че се мажа редовно с балсам, устните ми пак се белят от време на време. Един такъв ексфолиант ще ми свърши идеална работа.

    ОтговорИзтриване
  2. От доста време чета за марката, но не бях попадала на този продукт. Много жалко, че източните марки козметика не се внасят тук (с изключение на Шисейдо, която е непосилна за джоба ми). Имат много инересни предложения и като продукти и като опаковки, но техния пазар е съвсем различен и с различни нужди :(

    ОтговорИзтриване
  3. Изглежда много сладко - дори само заради опаковката бих се изкушила :)

    ОтговорИзтриване
  4. Кутийката е бижу :)))
    Колко милилитра съдържа? Аз обикновено си ексфолирам устните със захаросан мед и ефектът е много добър, но се изкушавам да пробвам и нещо конкретно създадено с тази цел.
    А корейската козметика като цяло все повече ме печели. Каквото и да съм пробвала е със страхотно качество и цените са съвсем поносими.

    ОтговорИзтриване
  5. Не съм сигурна за количеството, етикетът е изцяло на корейски, но на око е около 10 мл.
    Аз също съм много доволна от корейските продукти и честичко се оглеждам за нови и любопитни нещица. А още по-хубавото е, че винаги слагат някакви тестери в колетчето и често ме изненадват с неподозирани чудеса на козметиката - например така разбрах за съществуването на ББ кремовете :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!