Avon Wicked

Avon Wicked

Днес искам да ви покажа един лак, който отдавна харесвам, но все се колебаех да поръчам заради не особено добрите отзиви за лаковете на марката - а именно Avon WickedКато видях, че е за последен път в брошурата обаче, всяко съмнение изчезна - дойде моментът "сега или никога" и желанието ми да го имам в комбинация с намалената цена надделя над прочетеното.

Цветът в шишенцето е разкошно тъмно червено с много ситни частици.. Просто красота :) За съжаление обаче, този ефект се губи почти изцяло на ноктите, като се забелязва само на пряка слънчева или изкуствена светлина.

Лично на мен най-много ми харесва нощем, в силно осветено помещение - тогава се разкрива в пълния си блясък и е истинска наслада за окото, не мога да откъсна поглед от него. На непряка дневна светлина стои много тъмно винено червено и дори съвсем черно, в зависимост от осветеността на помещението.


Със светкавица ясно се виждат частичките

От качеството на самия лак съм донякъде приятно изненадана - нанася се лесно, четката е удобна и дори за лаик като мен не е трудно да се постигне добър резултат. Покрива добре дори на един пласт, но на слънце прозира - направи ми впечатление, че изглежда доста по-добре на дясната ръка, където по традиция правя значително по-плътни слоеве.

Като трайност не съм очарована, по връхчетата се изтри още на следващия ден, а на две-три места се и позачопли бързичко. За сравнение, повечето лакове ми изкарват непокътнати поне три дни, някои не помръдват дори и седмица. Но това не го отчитам като голям минус точно за този цвят, тъй като май бих го сложила само за вечерно излизане и ще го махна на сутринта.

Това е засега от мен. Хубав ден ви желая и до скоро :)

Коментари

  1. Страхотен е и ти седи много добре! От доста време го заглеждам и все забравям да си го поръчам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! Голяма фенка съм на твоите нокти и се радвам да го прочета от теб :)

    ОтговорИзтриване
  3. Защо ли имам спомени, че и аз го имах този лак по едно време. Изглежда ми много познато. Определено ти отива и изглежда наистина добре!

    ОтговорИзтриване
  4. Много хубав лак.Поздравления.Аз лично съм голям фен на лаковете на Ейвън.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!