Liebster Blog Award №2


Напоследък се позастоях вкъщи в очакване и последни подготовки за бебка и никак нямам муза да се гримирам, нито съм си купувала някакви нови интересни продукти, които да ви покажа, поради което съдържанието на блога видимо страда откъм разнообразие. За съжаление, в последните дни бях помолена и да се въздържам от лакиране, така че вариантите ми за писане вече са крайно лимитирани и май се изчерпват с... ами.. текст, без показване на каквото и да било в обичайните рубрики на блога. Затова днес ще ви споделя втората номинация за Liebster Blog Award, която получих през изминалото лято, този път от My Happy Pond. Ако случайно сте пропуснали първата, можете да я намерите тук.

Впрочем, споменавайки My Happy Pond, няма как да пропусна да ви споделя и за приложението Beauty Feed, дело на авторката на блога. Това е приложение за Android, което ви представя най-актуалното от българската Beauty & Lifestyle блогосфера директно на екрана на телефона. Официалният старт на проекта бе поставен в началото на месеца с уникален фото едиториъл, осъществен с участието на популярни български блогърки като модели и гримьори. И след това красиво отклонение, да се върнем на днешната тема - а именно въпросите, поставени към мен с втората номинация и моите отговори...

1. Сутрин се събуждам с…?
  • Усмивка :)

2. Крем за лице на 100-200 лв. или няколко чифта обувки пак за толкова?
  • Все още не съм си купувала крем за толкова пари и не усещам нужда от такъв засега. Обувките обаче са нещо, с което не правя компромиси, тъй че всеки чифт си ми излиза в този диапазон. Предпочитам да имам едни удобни ботуши (примерно), в които се чувствам добре и не скапват краката ми, и които ще нося няколко сезона, пред 3-4 спарващи и неудобни чифта, които ще се разпаднат за месец-два, колкото и ще да са ефектни междувременно.

3. Къде най-често преглеждате любимите си блогове – на компютъра/лаптопа, на телефона, на таблета?
  • Аз съм от онези динозаври, които все още странят от смартфоните и таблетите. Вероятно скоро ще подменя телефона си с някоя по-съвременна джаджа, но в таблета не виждам нищо смислено - реално не мога да правя нищо на него, само да потребявам каквото други вече са направили, което е чуждо на природата ми и се надявам така да си остане. Та на въпроса, от компютъра или от лаптопа - където ме завари свободното време.

4. Бихте ли пестили от храна, за да спестите пари за скъпа козметика или дрехи?
  • Не, козметиката е важна, но здравето идва отвътре - т.е. от продуктите, с които се храним. Не правя компромиси с това, което слагам на масата си, по-скоро ще се ориентирам към по-евтина бяла козметика и ще намаля декоративните продукти, които ползвам в момента, ако съм затруднена да си осигуря качествена храна.

5. Тънки като линия или по-широки, поддържани? Вежди, разбира се :)
  • Широки и поддържани. На малко лица отиват веждите, тънки като косъм, и трябва да са много добре оформени и вещо изрисувани, съобразени с формата на лицето, прическата и т.н. Сложно за изпълнение и предразполагащо към всевъзможни гротески.

6. Бихте ли се възползвали от подаръчен ваучер за пластична операция/корекция?
  • Интересен въпрос.. Ако го получа сега, вероятно не. След 5-10 години обаче, и с една-две бременности зад гърба си, вероятно ще мисля по съвсем различен начин.

7. Бронзова богиня или Снежанка?
  • Бронзова богиня. Намирам Снежанките за свръхневинни, визията им не ме вдъхновява за действие. Бронзовите красавици от друга страна внушават пробивност, позитивизъм и стил на живот, по-близък до моите разбирания. Впрочем, може би ще ви е интересно да хвърлите едно око на едноименния грим, който показах в блога преди време - заповядайте.

8. Готова ли сте да се разделите с любима дреха или грим, която страшно се харесва на най-добрата Ви приятелка?
  • Трудно е да се каже, не ми се е налагало досега. Може би пръст има и липсата на толкова близка приятелка.. Нямам кой знае колко неща, подбирам внимателно покупките си и рядко правя импулсивни такива. Съответно любимите ми дрехи и гримове се броят на пръсти, така че предполагам, че няма да се разделя лесно с тях, освен ако случаят не е особено специален.

9. Какво правите с козметиката, от която не сте доволни или не ползвате по други причини?
  • Пазя я за ревю в блога, а когато стане твърде много, опитвам да я разменя за нещо по-полезно или я подарявам.

10. Коя е най-досадната Ви процедура за разкрасяване?
  • Епилирането - дори филм не можеш да си пуснеш междувременно заради шума. Също скъсяването на ноктите с пила - него дори бих го нарекла тягостно.

11. Трябва ли според Вас дамите, кандидатки за титлата “Мисис” в конкурспите за красота да са майки на поне едно дете?
  • Не съм се замисляла, но има логика да се сложи подобно условие. Заедно с него има смисъл и да отпадне това за сключен брак и всички състезателки вече ще са с равен старт по отношение на семейния статус, но тогава пък сякаш се променя цялата концепция. Така или иначе, не следя подобни конкурси и някак не мога да вникна в идеята им по начало.

Е, това е от мен за днес. Благодаря още веднъж за номинацията и се надявам да ви е било интересно :)

P.S. Всички изображения в публикацията са взети от интернет и не са моя собственост.





Коментари

  1. Здравей, Пух! Изключително се зарадвах на твоите отговори и ми беше наистина много интересно да ги прочета. Радвам се, че си намерила време за анкетата и ти желая леко раждане и сладко майчинство :)) Разбира се, за блога няма да имаш особено много време, но най-важно е малкото бебче :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!