Kiko Sugar Mat 645 Burgundy

Kiko Sugar Mat 645 Burgundy

Есента се спусна внезапно и заедно с нея извадихме и есенните цветове за нокти. В интерес на истината, преобладаващите лакове в колекцията ми са наситени и тъмни - есенни и зимни нюанси - така че студеното време е добре дошло за мен в лаково отношение. Днес ще ви покажа едно сравнително ново попълнение от добилите голяма популярност пясъчни лакове. Това е Burgundy (или номер 645) от лимитираната колекция Sugar Mat на италианската марка Kiko. За съжаление марката не се продава в България, а и лаковете от тази серия се изчерпаха за нула време и в момента ги има само в Щатите. Освен Burgundy, успях да си взема и Poppy Red (номер 640), който е копие на OPI Jinx и Zoya Destiny - с него изкарах половината лято, дотолкова ми влезе под кожата, но така и не успях да му направя хубави снимки и да ви го покажа.

Burgundy е ужасно красив цвят, колкото и глупаво да звучи това. Основата е смесица между кафяво и лилаво, и е пълна със златни частици, които на слънце или лампа блестят невероятно. За съжаление, както и с почти всички други пясъчни лакове, и този е трудноуловим на снимки в цялата си прелест. Честно казано, направих му десетки кадри на различна светлина и ще ви покажа доста от тях, сърце не ми даде да изтрия по-сполучливите и да намаля общия брой. Относно лака - консистенцията му не е твърде течна и, в комбинация с плоската четка, добър овал се постига съвсем лесно. Покрива идеално на два слоя и изсъхва напълно за около 15 минути без помощни средства, като пясъчният ефект е абсолютен разкош във всяко отношение. Освен това лаковете на Kiko са 3-free (т.е. липсват им трите най-заклеймени токсични съставки, за които имам намерение да ви пиша в детайли по-натам). Ако имате възможност да се сдобиете с някой лак от пясъчната серия, горещо препоръчвам.

Вижте снимките по-нататък в публикацията и споделете впечатленията си в коментарите. Ще се радвам да ми пишете и кои са вашите пясъчни любимци - били те летни или зимни нюанси.

В облачно време





На непряка слънчева светлина






На пряка слънчева светлина





На изкуствена светлина
























Коментари

  1. Уау, страхотен е този цвят, особено за пролетта!
    Много ми харесва,че има блестящи частици,а не е матов!
    Girl's temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И мен все ме влекат бляскавите варианти, матовите пясъци ми изглеждат като мазилка и досега не са ме изкушавали.

      Изтриване
  2. Мога да опиша този лак само с една дума: Разкош!
    Седи ти прекрасно!

    ОтговорИзтриване
  3. Hubavi sa, no za tezi koito ne mogat da si go kupqt nashite Perfect imat sashtiq cvqt s blestqshti castici

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за коментара, ще се радвам да споделиш и номер. Аз не съм заглеждала цветовете, предлагани от Перфект и ГР и няма как да помогна, ако някой се интересува.

      Изтриване
  4. Ммммммнооогооо хубав! Типично есенен, за сезона! :)
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  5. Толкова е красив!! И аз лично съм много доволна от лаковете на KIKO. Жалко, че няма от къде да се купи тук.

    http://kalisinspirationboard.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!