E.L.F. Smoky Brown & Aura She Bunny 137

E.L.F. Smoky Brown & Aura She Bunny 137

Тази вечер отново ще ви занимая с любима комбинация лакове за нокти - открих я през зимата и някои от вас вероятно са виждали снимките в лаковата тема в любимия ни форум, но все пак реших да я споделя и тук.

Става дума за един от сравнително новите цветове на E.L.F. - Smokey Brown за основа и Aura She Bunny №137 като ефект на палеца и безименния пръст. 



Лакът на E.L.F. получих като подарък към една поръчка с любимите ми кодове за mystery bag и бях приятно изненадана от качеството му, предвид че е от евтината серия - тогава 1.50 паунда. Сега вече са по 2.50, откакто въведоха нова серия продукти, но не знам дали са променяли нещо по формулата. Нанася се изключително лесно, съхне сравнително бързо (в случай, че не ползвате други изсушители) и е доста траен. Няма кой знае какъв блясък, но пък с топ лак става чуден. Цветът е точно опушено кафяво, има лек сивкав оттенък и през зимата го носех доста често, тъй като сякаш отиваше на почти всичко.


Ефектът е на непознатата до онзи момент за мен марка Aura - доколкото разбирам са сръбски, цената беше около 2 лв., а наборът им от цветове не ме впечатли особено, но този черно-бял глитър ми легна на сърцето мигновено. Основата е съвсем прозрачна, със седефен ефект - на определена светлина блести в розово, лилаво или сиво и много интересно се прелива при движение. Заради този ефект ми беше доста трудно да определя на каква основа би стоял добре и, от всички пробвани, в показания вариант направо си "заспа".

Надявам се, че днешното комбо ви е допаднало :) Спокойна нощ от мен!

Коментари

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!