Разгърни потенциала си - аз ще ти съдействам

Внеси капчици дъга в живота си днес!


Ако разпознаеш себе си в някой от следващите редове:

  • Усещаш необходимост да растеш и да се развиваш, да се свържеш по-силно със себе си и с околните, със света и събитията около теб;
  • Искаш да развиеш в себе си повече увереност и постоянство в посоката, в която е поел животът ти, както и лично да направляваш пътя си;
  • Изпитваш нужда да виждаш с по-голяма лекота изходите от привидно безизходни ситуации, да преодоляваш пречките пред себе си и да определяш накъде да поемеш, когато животът ти е на кръстопът;
  • Търсиш начини да подобриш взаимоотношенията си с друг човек или с група от хора, както и да определиш как ти въздействат тези взаимоотношения;
  • Нуждаеш се от безусловна подкрепа при осъществяване на промяна;
  • Стремиш се да се реализираш професионално в избраната от теб сфера;
  • Или просто имаш нужда да поговориш - да споделиш себе си с някой, който те слуша с цялото си същество,

Отдели няколко ценни минути от живота си и продължи да четеш до края на това представяне. Възможно е да откриеш неподозирани хоризонти.


Да се запознаем:


Казвам се Ана Йорданова и съм преди всичко търсач и изследовател на себе си, на своя вътрешен свят.


Призванието ми е да помагам на другите да намерят онова, от което се нуждаят в момента, в който се срещаме. Вече над десет години следвам този път в различни сфери от живота - както професионално, така и в личен план. Професията ми ме изведе на пътя на развитието на успешни лидери и мениджъри на екипи; в корпоративната си кариера имах възможността да помогна на десетки хора да открият лидерския си талант и да реализират управленския си потенциал. Впоследствие вътрешният ми порив настоя да разширя тази тясна специализация към цялостно личностно развитие, към осъзнаване и реализиране на човешкия потенциал въобще - и именно в този процес ме срещаш днес.


Тъй като се намираш в личния ми блог, тук се търкалят частички от мен, които съм разкривала през последните години. Можеш да видиш как са се изменяли интересите и хобитата ми във времето - от женска красота през готварство и фотография, а от известно време публикувам и късчета лично творчество, в които най-вече търся (и откривам) себе си.


С какво мога да ти бъда от полза:

  • Да те подкрепя при преминаване през предизвикателен период в личен или професионален план;
  • Да те насочвам да се ориентираш с повече лекота в собствените си нужди и желания, и да формулираш ясни цели и намерения;
  • Да ти съдействам при определяне на приоритети и вземане на решения;
  • Да ти помогна със стратегическото планиране на действия при промяна - без значение колко малка или голяма е тя;
  • Да ти оказвам регулярна подкрепа за последователност и резултатност в предприетите от теб стъпки;
  • Или най-общо казано,

Да бъда мост по пътя ти към себе си,
към твоето по-добро, по-осъзнато,
по-свързано "аз".


Защо да избереш мен:

  • Постоянно работя над личното си развитие, изследвам нови и нови средства за себепознание и за свързване с хората около себе си.
  • Умея да слушам - изпитвам безкрайно любопитство към всичко, което имаш да ми споделиш, а в отговор ще ти дам пълната си подкрепа и благодарност за доверието.
  • Най-голямото ми удовлетворение е да те видя как растеш, развиваш се, постигаш целите си и се наслаждаваш на живота си.

Какво ще правим по време на срещите:


С помощта на разговори, многопластови въпроси и медитативни практики ще търсим истинските ти стремежи - онези, скрити зад спонтанните желания и мисли, онези, които карат сърцето ти да подскача. И като ги открием, заедно ще работим за осъществяването им; ще изследваме пречките по пътя ти и ще намираме начини за преодоляването им; ще търсим уроците на всяка стъпка и ще празнуваме успехите ти.


Каква е твоята основна роля и отговорност:

  • Да определяш над какво ще работим по време на сесията. Ако интересите и нуждите ти са разнопосочни, в началото на срещата ни аз ще ти помогна да се спреш на сферата, в която имаш най-належаща нужда от развитие или промяна, а в течение на времето заедно ще избираме следващите;
  • Да вземаш решения и да действаш по тях по време на и между срещите ни. В разговора ни аз ще ти давам идеи, ще ти предоставям свързана информация, ще насочвам вниманието ти към определени аспекти на темата, които да изследваме по-задълбочено, ще те запозная с различни техники, които може да са ти от помощ. Финалната дума какво ще направиш и в какви срокове, както и самото изпълнение, са изцяло в твои ръце.

Това е твоят живот и само ти можеш
да го изживееш в пълнотата му.


Как да започнем:


Първата ни среща е подарък от мен - можеш да я запазиш в удобно за теб време чрез бутона в края на тази страница. В нея ще се запознаем, ще поговорим за ситуацията, в която се намираш в момента и областите, в които търсиш промяна, както и ще разберем с какво конкретно мога да ти съдействам, за да се справиш успешно. И не на последно място, ще усетим доколко си пасваме за съвместна работа. Защото занапред именно това ще правим - ще работим заедно за твоето лично израстване.


От какво ще се нуждаеш за всяка сесия:

  • Телефон, на който мога да ти се обадя, или компютър със слушалки и микрофон; при желание за видео разговор ще ти е нужна и камера;
  • Свободно време според предварителната уговорка - обичайно час е достатъчен, като при установена необходимост можем да заделим и повече;
  • Сигурно и спокойно пространство, в което да можем да навлезем в необходимата дълбочина на разговора без разсейващи елементи;
  • Нещо за писане по твой вкус - без значение в хартиен или електронен вид, важното е да можеш без усилие да запишеш важните неща и да проследяваш развитието си;
  • Удобни дрехи, достатъчно вода и всичко останало, което ти дава усещане за комфорт.

Щом сме се срещнали някъде в живота си,
щом пътищата ни са се пресекли,
то ние с теб имаме какво да си дадем.

Свържи се с мен сега
и нека заедно да открием какво е то.

Очаквам те!

Поздрав най-сърдечен,
Ана