Ама откъде се взеха всички тези публикации?


Тези от вас, които следяха блога преди години, вероятно ще си спомнят, че някъде през 2013-2014 спрях да публикувам в него. Причините бяха многобройни, но най-вече се измести фокусът на ежедневието ми и вече нямаше за какво да пиша - предвид че това все пак беше блог за красота.


Някъде по същото време се появи другият ми блог, в който също не бях особено редовна, но пък поствах нещата, които ме вълнуваха и исках да запазя. Картинки, музика, рецепти, вдъхновения.. Неща, за които нямаше място в този блог.

Е, днес узря идеята да събера всичко в едно. Да пиша колкото ми се иска, за каквото ми се иска. Може да е малко, може да е и много; на приливи и отливи; на всевъзможни теми. Но най-важното - на едно място. 

Видимо, визията също търпи корекции и в следващите дни, а може би и седмици, ще търси себе си.

Ще се радвам да останете и да намерите нещичко за себе си тук.

Поздрави :)

nyx

Коментари