[100 дни щастие] Ден №25


Четвъртинка от 100-те дни се изтърколи. А точно днес ми е адски трудно да излъча едно нещо, което да ме е зарадвало истински. Най-ама-най-обикновения и спокоен ден на света, трети поред на домашния ми арест заради лошо време и като че ли на хоризонта има още десетина такива. Игри с бебе, мързелуване на дивана и ровене из интернет, докато бебето спи, домашни мъфини през ден и импровизирана, но никак нелоша вечеря (аз уж не готвя по принцип, но напоследък ми се случва всеки ден). И "лесно купи, лесно продай", докато си лежа на гореспоменатия диван. В частност, продадох си допълнителния сенник за количка, който не харесвах особено (даже хич) и междувременно си харесах друг, с който се надявам да се сдобия до към края на дъждовния сезон. Може да се каже, че от това се почувствах доста добре. Дребни радости, но все пак радости. Да живее прод.. ъъ.. olx? Както и да е, да живее :)

Коментари

  1. направо пресъздаде и нашия ден с малки изключения :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали :) Добре, че са празници и няма да сме сами тия дни, иначе не му се вижда края..

      Изтриване
  2. Напълно те разбирам :-)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!