30 факта за мен



След повече от половин година почивка се завръщам в блог пространството с надеждата да не сте ме забравили окончателно и да имам какво да ви предложа като съдържание. Не съм сигурна доколко ще успея да пиша редовно поради промените, които настъпиха и предстои да настъпят в личния ми живот, но пък имам доста идеи за публикации, които се надявам да ви допаднат и да са ви полезни.

Макар музата ми за писане да се беше изпарила, не съм спирала да чета другите блогове и, въпреки че намалих драстично използваната козметика, страстта ми за гримове и мазила не е намалявала. Забелязах, че междувременно станаха доста полулярни няколко тага и обиколиха цялото българско бюти блог пространство, затова реших да започна с един такъв таг - а именно "30 факта за мен". Надявам се да ви е интересно. 
  1. Причината да изоставя хобито си за толкова време е, че съвсем скоро очакваме ново попълнение в младото ни семейство - една малка принцеса ще огрее света ни след малко повече от месец. Дори не беше ми хрумвало колко ще се разместят приоритетите, интересите и ежедневието ми още в първите седмици, откак малкото човече даде знак за съществуването си.
  2. Обичам да ходя на море, но не държа да влизам във водата. Не мога да плувам и по някаква причина се страхувам от вълните, но за сметка на това обожавам да се излежавам на пясъка, да слушам вълните и да вдишвам морския въздух.
  3. Имам две татуировки, направени в тийнеджърските ми години. Първата е крайно неуспешна, правена в домашни условия и от години се опитвам да я залича с лазерни процедури. За съжаление боите в нея са упорити и не излизат, така че планирам някой ден да я покрия с друга.
  4. Понякога ми се иска да не съм толкова многословна и да мога да изразявам впечатленията си от нещо буквално с две думи. Е, не се получава - обичам да обяснявам в детайли, понякога дори видимо досадни за човека отсреща. Тогава пък ми остава едно усещане за неудовлетвореност, понеже не съм успяла да запаля и него по темата, която ме вълнува.
  5. Обожавам да слушам музика, да ходя по концерти и фестивали и да пея с цяло гърло любимите песни заедно с изпълните и хиляди други фенове. Първото ми излизане от страната беше точно за един такъв музикален фестивал в Германия, където се събрахме над 70 хиляди души. Незабравимо преживяване, някой ден може да ви разкажа и за него.
  6. До преди две-три години практически не пиех вода - замествах със сокове, чай и какво ли още не, само не и чиста вода, тъй като смятах, че не ми утолява жаждата и ми създава тежест в стомаха. Впоследствие се наложи да се наливам с поне два литра на ден по здравословни причини и така свикнах с това, че в момента рядко замествам водата с каквато и да е друга течност, освен чай.
  7. Кафето ми е страст - не до степен да си купувам насипно, да смесвам сортове и т.н., но обожавам аромата му и чашката черна течност ми носи безкрайно удоволствие. Обичам да го пия бавно и да се наслаждавам на всяка глътка, особено когато е съчетана и с приятна гледка или компания.
  8. Луда съм и за сладкиши - торти, шоколад, сладолед и напоследък френските макарони (macarons) не могат да ме оставят безразлична. Изключително трудно ми е да се въздържам да не омета примерно цял шоколад наведнъж, макар да се старая да не прекалявам, понеже не съм от благословените да не трупат килца от всяко захарно кристалче.
  9. От месеци не изхвърлям опаковки и празни флакони от козметика, преди да ги снимам за блога. Понякога се натрупва солидно количество, поради което си учредих специално кошче под бюрото, в което да ги складирам, докато намеря време за тях.
  10. Често новите ми придобивки в декоративната козметика си остават неползвани доста време - особено по-дълго мечтаните от тях, обичам да си ги гледам като произведение на изкуството и ми трябва доста кураж, за да наруша целостта им.
  11. От известно време се мъча да овладея необходимостта да пиша с множество емотикони навсякъде из текста. Особено по форуми и чатове ми липсва точно елементът на емоцията, която влагаме в думите, от което пък неминуемо страда и смисълът на написаното. Засега компенсирам с по-внимателно подбиране на думите, но не съм убедена доколко ми се получава.
  12. Дълги години бях запален геймър, прекарвала съм десетки нощи по клубовете, когато собственият компютър още беше лукс за мен, а игрите в мрежа се случваха само локално. Често се сещам с носталгия за точно тази емоция, винаги ми е липсвала, откак преминахме на онлайн общуване и игри.
  13. Окончателно спрях да играя каквото и да е горе-долу по времето, когато оставих и блога в началото на тази година - наложи се да полежа известно време и след това вече си бях изгубила инерцията, пък и желанието да прекавам вечерите си на стола с поглед, вперен в монитора.
  14. Преди повече от шест години отказах цигарите след над десетгодишна пристрастеност. Стана от веднъж и оттогава не съм поглеждала назад. Много съм щастлива от този факт, тъй като дълго преди да успея да спра ми тежеше мисълта, че съм зависима от нещо толкова неприятно и вредно за здравето ми.
  15. Страстта ми към декоративната козметика се появи сравнително късно в живота ми и разви пълния си потенциал едва преди около две години. Като ученичка и студентка не ми е хрумвало да се гримирам, докато момичетата около мен прекарваха часове пред огледалото. Вероятно затова все още се чувствам неопитна и неуверена, когато се стигне до по-специален грим.
  16. Дори не подозирах колко ще ми е трудно да пиша за себе си, в разговори често споделям своето преживяване и опит по обсъжданата тема и смятах, че това ми идва отвътре, но май ще се окаже, че не е точно така.
  17. Любимите ми книги пренасят читателя в един приказен свят на елфи, дракони и епични битки. Обичам дългите поредици от дебели книги и с нетърпение чакам всяка следваща. Чета бавно и с удоволствие, като си представям визуално всяка сцена, сякаш гледам филм.
  18. По горната причина често се разочаровам от филмите по книги, понеже аз вече съм ги "гледала" и визията на създателите им рядко съвпада с моята. Но все пак не пропускам нито един от тях и се старая да им дам шанс да ме впечатлят - с актьорска игра, специални ефекти или по-разчупен прочит на събитията.
  19. Не съм особено добра в отглеждането на цветя, но от време на време ми подаряват по някоя саксия с нещо красиво вътре. В квартирата ми беше невъзможно да ги опазя живи поради липсата на всякаква слънчева светлина (и грижи, разбира се) и дълго страдах, като се наложи да ги изхвърля. От две-три години гледам няколко цветенца  - почти на системи са милите, често вехнат от забравяне, после пък ги преполивам, но поне светлина имат в изобилие и явно това им е достатъчно да оцелеят.
  20. Не ме бива и по майсторенето на неща със собствените ми ръце (DIY) - винаги съм завиждала мъничко на момичета, които сами си правят дрехи, бижута и различни дреболии за вкъщи. На мен самата някак не ми достига креативност за това - дори целенасочено да започна, блокирам почти веднага, понеже не мога да се спра на модел, материали и какво ли още не. Иска ми се да ми идваха отвътре подобни неща, но уви.
  21. Много обичам белите дрехи и често съм изправена пред дилемата дали и тази блузка да взема в бяло или да си наложа някакъв друг цвят. Редовно бялото печели, след което отново подновявам търсенето на нещо различно, което да ме впечатли достатъчно, че да намери място сред всичкото бяло в гардероба ми.
  22. Скорошна страст ми е пазаруването на промоции - не да правя импулсивни покупки на нещо намалено, а да си набелязвам разни неща и да изчаквам и следя да се появят на по-добра цена. По този начин, особено при по-сериозни отстъпки, радостта ми от придобивката е двойна, пък и отлагането във времето ми дава възможност междувременно да преценя доколко наистина искам въпросното нещо.
  23. Лакирането на ноктите при мен се превърна във форма на медитация - целият процес на оформяне, подготовка и самото лакиране ме успокоява невероятно. Често се лакирам вечер след работа, което ми помага да се отърся от стреса на деня и да се настроя за почивка и презареждане на батериите за следващия ден.
  24. Продуктът, с който така и не се разбрах, са червилата - може би не съм намерила своето, но въпреки всички полагани грижи, като предварително екфолиране и подхранване на устните, всяко червило ги изсушава и бързо започва да се събира на парцали, вместо да стои равномерно.
  25. За сметка на това много обичам моливи за очи, при това разноцветни. Имам различни нюанси, с лек блясък или с по-едри частици, и само два са матово-черни - всичките чудесни за очна линия. Харесвам подчертаването на очите и много съжалявам, че още не съм попаднала на черен молив, който да ми се задържа във водната линия.
  26. В ежедневието си се гримирам доста оскъдно - два молива (тъмен и хайлайт) и спирала са всичко, което обичайно си слагам, преди да изляза за работа. Доставя ми удоволствие да се погрижа допълнително за вида си като жест към хората, с които ще се срещам, но в офиса ми е некомфортно да мисля дали не съм развалила някой детайл от грима и да го поддържам в добро състояние в продължение на цял работен ден.
  27. Въпреки собствената ми страст към всевъзможна бяла козметила, за бебка съм се спряла на съвсем ограничен набор от качествени продукти, които да ползваме изключително пестеливо. Не бих искала да я вкарвам толкова мъничка в порочния кръг "често къпане с препарат -> изсушаване на кожата -> мазане с кремчета за хидратиране" - и без това, ако се учи от майка си, само след няколко години сама ще влезе в него.
  28. Способна съм да намеря разумни доводи за всяка гледна точка в един спор, поради което съм крайно непродуктивна страна - докато взема решение от кой лагер съм, останалите вече са изгубили интерес към темата. Същата тази черта води до една колебливост, която прави избора ми на каквото и да е изключително труден. Направо е вбесяващо на моменти.
  29. Може би най-занемарената част от въшността ми е косата - никога не съм я боядисвала, въпреки че вече е прошарена, нямам някакви специални продукти за нея, а едва от началото на тази година отново поддържам прическа. Умишлено се подстригах съвсем късо, за да не мога просто да й сложа един ластик и да изляза така.
  30. Никой в обкръжението ми, освен най-най-близките, не знае за съществуването на този блог. Причината за това е, че около мен няма хора с подобни интереси (или поне аз не знам за такива) и не съм сигурна как биха възприели увлечението ми по козметиката. Чудила съм се и дали бих писала различно, ако приятели и познати четяха блога, и дали това различно би било за хубаво или за лошо. Честно казано до момента нямам отговор.
Ами това е от мен за днес, надявам се не съм ви отегчила безкрайно и ви благодаря, че прочетохте споделеното до края. За идните седмици съм подготвила няколко чернови на публикации и, освен ако бебка няма други планове, ще ви ги представям редовно.

Желая ви прекрасен неделен ден и до нови срещи :)



Коментари

  1. Много се радвам, че отново пишеш! ♥

    ОтговорИзтриване
  2. И аз се радвам, че си решила да подновиш блога :)
    Поздравления за прекрасната новина за бебка!

    ОтговорИзтриване
  3. Много се зарадвам,че се завърна!Поздравления за новината!

    ОтговорИзтриване
  4. С кеф изчетох всичко и невероятно се радвам, че вече си онлайн така да се каже :)
    Пожелавам ти обаче, само с най-добри намерения, да прекарваш все по-малко време пред компютъра и все повече с невероятното човече, което очакваш :)))) Прекрасна новина! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за пожеланията, Мери :) От утре съм си вкъщи за постоянно и вероятно ще се заседявам повечко, докато се появи принцесата, а после кой знае - според нейния график <3

      Изтриване
  5. Поне 15 от 30те все едно аз съм писала :)
    Много усмивки и вдъхновение да ти донесе малкото човече :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти :)
      Ще се радвам да прочета подобен пост и в твоя блог ;)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!