Himalaya Herbals Neem Foaming Face Wash


Преди известно време ви бях споделила за гелчето на Биофреш за измиване на лице, което използвам. За съжаление втората опаковка от него ме разочарова доста и започнах да си търся нов продукт за ежедневна грижа. Първо, след доста добри отзиви по форумите си взех пяната на Alverde, но никак не се впечатлих от качествата й - не е никак икономична, не измива добре и, като остане малко количество в опаковката, спира да го разпенва. Като цяло вече все по-рядко съм склонна да експериментирам с продуктите на марката, нещо не се спогаждаме с повечето от тях.

Все пак концепцията за ползване на пяна ме беше впечатлила и потърсих друг подобен продукт с идеята да поправя първоначалния неуспешен избор. Разгледах вариантите на Elea, но в крайна сметка се спрях на пяната с нийм от серията за смесена кожа на Himalaya. Взех я на цена 5.79 лв, може да се намери в дрогериите и някои аптеки. Направи ми спечатление, че и Nivea са пуснали такава пяна, при това в два варианта, а промо цената е малко по-ниска от тази на Himalaya. Може би ще изпробвам и тях на по-късен етап.

На първо четене силно се впечатлих от измивните качества на пяната. Само с една доза изчисти чудесно лицето ми, както си беше с пудра, руж и коректор (без очите - тях почиствам предварително). За сравнение, от пяната на Alverde (на която пропуснах да направя снимки и съответно няма да си има самостоятелно ревю) ми бяха необходими три помпички, за да почуствам лицето си чисто. Добре се разпенва, много е нежна и не люти на очите, а също така не оставя неприятен привкус в устата, което ми се е случвало с някои гелчета, независимо колко съм стискала устни, докато се мия..


Използвах пяната вече от три-четири дни, когато ми направи впечатление колко се е опънала кожата под очите ми, а около носа направо си беше пресушена. Този ден се бях забавила с крема няколко минути, докато си направя сутрешното кафе, и ефектът от пяната внезапно стана осезаем - почти цялото ми лице се усещаше сухо и опънато, чувствах как кожата се разтяга при всяка мимика.. Предвид смесената ми кожа, подобно нещо не беше ми се случвало досега, въпреки че съм ползвала и преди продукти за контролиране на омазняването.

В Т-зоната, която при мен е склонна към силно омазняване, имаше добър ефект - определено напоследък го няма това силно лъщене още към обяд. Съдейки по това, спокойно мога да ви препоръчам пяната, ако сте с мазна кожа. Ако обаче имате сухи участъци, по-добре е да се въздържите и да потърсите друг продукт, ако не искате да ги изсушите допълнително. Вариант разбира се е и да се ползва пяната само в зоните с обилно омазняване, но честно казано това не е за мен - едва се сещам да пазя околоочния контур, когато ползвам ексфолианти, а какво остава за ежедневната грижа..


Доколкото чета отзиви на други момичета в любимия форум, останалите продукти от серията с нийм също пресушават нормалната, а естествено и сухата кожа. Жалко, че производителят не е успял да балансира съставките така, че да се избегне този ефект. Което пък не обяснява и защо препоръчва серията за нормална към мазна кожа, а не само за последния тип..

Надявам се, че съм ви била полезна и съм ви помогнала в чуденката дали да пробвате или не тази пяна. Ще се радвам да ми оставите коментар с вашето мнение както за този, така и за други продукти на марката. Поздрави и слънчев неделен следобед! :)

Коментари

  1. Но пък маската на Himalaya е мнооого хубава, тъкмо писах за нея вчера, виж, ако искаш!

    ОтговорИзтриване
  2. Пяната на Нивеа за суха кожа (розовата) е много нежна и не изсушава :) Използвам я от няколко седмици и съм много доволна. Може да я пробваш :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, може да я потърся, като ми приключи сегашното гелче :)

      Изтриване
  3. Без да искам съм уцелила. Днес сутринта се колебаех м/у тази на Хималая и Алверде...може би силната миризма на втората ме отказа.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!