Black Head EX Nose Clay Mask


Направо не е за вярване каква шега ни погоди времето днес. Имах намерение да изляза да се поразходя по магазините, да си взема някоя и друга дреболийка от нещата, които са ми на приключване, а то какво стана - зимата се завърна с мрачно време и сняг. Дано да й е за последно тази година.

Чудех се тази сутрин за какво да ви пиша днес и, ровейки в по-старите снимки, които съм правила за блога, попаднах на един малко позабравен продукт, който обаче върши чудеса! И не, това не е първоаприлска шега, а съвсем истинско чудо на корейската козметика, което е способно да ви отърве от досадните черни точки в рамките на половин час - а именно пилинг -маската на The Face Shop - Black Head EX. :)

Разбира се, отърването не е веднъж завинаги, тъй като порите се запушват отново и отново с мъртви клетки, прах и други замърсители. Редовната употреба обаче, съчетана с подходящ скраб за ежедневно почистване, ми се отрази повече от благотворно, като мога да се похваля с тотална липса на всякакви видими черни точки от месеци. Казвам видими, тъй като при всяко следващо използване маската успява да изкара някакво количество насъбрана мръсотия, независимо дали е имало такива изгледи в огледалото.

Преди да открия тази маска, бях изпробвала различни видове лентички, които могат да се открият на нашия пазар, но ми се виждаха прекалено скъпи, особено предвид твърде минималния резултат, който предлагат. Поръчах я от иБей за $4.99 (около 7 лв.) и пристигна за седмица. Съдържа 50 гр. продукт, които стигат за доста време - ползвала съм я редовно поне три месеца и общо-взето съм я преполовила.


Консистенцията ме изненада - по-гъста е от обичайните кални маски и е доста лепкава, като равномерното й разнасяне изисква известно старание, за да не се окаже прекалено тънка на места и да не свърши добра работа. Например при мен често става на дупчици там, където порите са по-големи. Това в никакъв случай не означава, че с нея се работи сложно, дори напротив - както и да я използвате, ефектът е видим. Или поне при мен - с носа на приятеля ми например, който е доста по-тежък случай от мен, резултатът беше доста незадоволителен, но по мое мнение това е и от недобре почистената предварително кожа. Само дето не успях да го убедя, че точно сега, в този момент, трябва да иде да си напари хубаво лицето и да го почисти с някой от моите продукти, защото ми е хрумнало да го клепам с някакви странни неща.. :)

Как се използва:
- Предварително почистваме добре кожата на лицето; идеален вариант е след баня, когато парата е отворила порите, а защо не и след специална за целта парна баня;
- Нанасяме равен и плътен слой от маската на носа, челото или брадичката - където има нужда;
- Изчакваме 15-20 минути да изсъхне добре;
- Отлепваме изсъхналата маска отдолу нагоре - посоката е важна, за да може да излязат лесно черните точки, без да се прекъснат;
- Изплакваме лицето с топла вода;
- Повтаряме на една-две седмици за поддържане на ефекта.

След маската може да се използва някакъв продукт за свиване на порите, но не е задължително. Резултатът е нежна, мека кожа без следа от замърсявания. А по самата маска можете да видите какви ужаси сте разнасяли в кожата си досега. С всяко следващо използване ще бъдат все по-малко, но това не трябва да ви притеснява - просто първия път са имали ужасно много време да натрупат такова количество. Няма да ви показвам мои снимки на отлепената маска, тъй като ги намирам за крайно неприятни, но в интернет има достатъчно блогове, където можете да видите какво може да очаквате при първото ползване.

Ако и вие сте открили някакъв интересен метод или продукт за борбата с черните точки, ще се радвам да го споделите в коментарите. Надявам се, че с тази публикация съм ви била полезна и ви желая хубава вечер :)

Коментари

  1. Много интересен продукт, грабна ми вниманието, а и никога не бях чувала за него. Може и да си го поръчам, ако открия как да си сменя адреса в paypal.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Жени, много е лесно - My account -> Profile -> Change address ;) Извинявам се за спама! Блогър в нужда се познава :)

      Изтриване
    2. Тъкмо да отговоря и аз :)

      Изтриване
  2. Прочетох и поръчах :) Моите черни точки са много упорити и не се надявам на чудеса, но пък едва ли ще наврди :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стискам палци да ти свърши добра работа, нали всяка помощ в борбата си е помощ :)

      Изтриване
  3. И аз ще поръчвам, то се е видяло :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Аз също го имам, но порите ми са твърде малки и не става. Само при по-големи пори има ефект, тествах на др. човек.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Интересно, моите също далеч не бих ги нарекла големи, а маската работи доста добре.. Пробва ли с парна баня преди това?

      Изтриване
  5. Да, но отново няма ефект. Въпреки това не съм разочарована от корейската козметика:) Само такава използва и съм изключително доволна :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чудесно :)) Ще се радвам да споделиш какви други интересни продукти си открила на азиатския пазар :)

      Изтриване
    2. Извинявам се за дългия пост :) Само ще добавя още един продукт. Макар да не е корейски, http://www.feelunique.com/p/Burts-Bees-Radiance-Facial-Cleanser-175ml
      Използвам го като мляко за сваляне на грим. Има прекрасното свойство да се измива с вода след това :)

      Изтриване
    3. Уау, супер! Много ти благодаря за линковете, непременно ще разгледам продуктите :)))

      Изтриване
  6. Определено ме заинтригува с това ревю.Замислям се дали да не си я поръчам,но може би ще изчакам първо да ми свърши един продукт 3 в 1 на Eveline за същата цел и тогава ще си взема маската:)

    ОтговорИзтриване
  7. Само дето в момента не мога да я открия никъде,дори на по-висока цена:-(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За съжаление изглежда спряна от производство.. :( Надявам се да греша, никъде не намерих конкретна информация, но на сайта на The Face Shop липсва, а вместо нея има нова: Volcanic Clay BlackHead Clay Nose Pack
      Нямам идея дали новата е добра, но вероятно ще я изпробвам, като свърша тази :)

      Изтриване
  8. Ето едно натуралистично ревю на същата маска -> http://www.cl2425.com/2010/01/early-end-review.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно това бях гледала и аз, преди да поръчам :)

      Изтриване
  9. Здравейте! Реших да поръчам новият /да се надяваме подобрен/ вариант на тази маска, но не открих цената на доставката от ebay.co.uk, ако някой е запознат да сподели. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет. Цената на доставката се определя от продавача и е описана в съответния листинг, срещу Postage или в раздела Postage and payments. В повечето случаи от азиатски търговци е безплатна (Postage: Free Economy Int'l Shipping).

      Изтриване
  10. Тази статия я бях забравила, но попаднах на нея в подходящия момент :) Ти поръча ли Volcanic-a? Аз го намерих за 5 долара в eBay и го поръчах... Някой трябва да ми вземе картата... не се спирам :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм го поръчвала, но Адри ми даде известно количество за проба. Засега не мога да кажа, че съм толкова впечатлена, колкото от предишната, но реално нямам особена база за сравнение - в момента поддържам кожата си в пъти по-добре от преди и на практика няма кой знае какво да се иска от маската. С две думи, добра е :) Скоро ще се хвана да напиша подробно сравнително ревю. Да споделиш и ти как я намираш, като си я получиш ;)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Благодаря ти за коментара! Мнението ти ми позволява да подобрявам себе си, дейностите си и съдържанието, което публикувам, а желанието ти да го споделиш ми носи безкрайна радост!